معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور:
معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: 19 استان معین و بهره مند کشور شناسایی و آماده حضور در استان های محروم و غیر برخوردار برای خدمت رسانی شده اند.
کد خبر: ۶۴۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱ 29 August 2018

به گزارش تابناک ایلام؛ حبیب درگاهی در آیین تجلیل از پزشکان داوطلب، خیران و داطلبان فعال ایلام اظهار داشت: ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت ‌های حسنه و ارزش ‌های انسان ‌دوستانه و حفظ کرامت انسانی نیازمندان از اهداف این سازمان است.
وی افزود: فعال نگه داشتن داوطلبان همواره از دغدغه های جدی این سازمان بوده و مهمترین شاخص در این خصوص استفاده از خدمات آنان است.
معاون سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به آمادگی این سازمان برای ساماندهی کمک‌های مردمی یادآور شد: هر زمان مردم در امور کشور ورود کنند مشکلات و موانع بهتر رفع می شوند که نمونه آن کمک 640 میلیارد ریالی به زلزله زدگان استان کرمانشاه است.
درگاهی به محرومیت استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب این استان و کمبود امکانات، کمپین نذر آب راه اندازی شده و صرف تامین هزینه آب شرب سیستان و بلوچستان می شود و امیدواریم استان ایلام نیز در این امر خیر مشارکت کنند.
به گفته وی 44 هزار نفر از شهروندان سیستانی توسط 500 پزشک داوطلب ویزیت شدند و 53 هزار سبد غذایی با اعتبار 200 میلیارد ریال توزیع شده و یک هزار و 200 تانکر آب نیز خریداری و در این مناطق جانمایی شدند.
درگاهی تاکید کرد: برای رفع محرومیت در روستاهای استان ایلام نیز روند مطالبه گری باید ادامه یابد و با ورود خیران و همدلی مردم محرومیت ها را کاهش دهیم.
وی با بیان اینکه باید محرومین و خانواده‌های نیازمند استان ایلام شناسایی شوند، افزود: خانواده‌های داوطلب هلال احمر آمادگی خود را برای انجام چنین طرحی اعلام می کنند و در مناطقی نیز در حال اجرا شدن است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این آیین گفت: جمعیت هلال احمر تنها نهادی است که مرز، حزب، ملیت و مذهب نمی شناسد و محدود به جغرافیا و سرزمین خاصی نیست.
محمد نوذری افزود: اولین سازمانی که در مواقع بحرانی از جمله سیل، زلزله و ریزگردها حضور دارد هلال احمر است که بدون مرزبندی سیاسی و جغرافیایی خدمت رسانی می کند.
وی یادآور شد: خیراندیشی و نیکوکاری جزئی از فرهنگ و اصالت تاریخی ایرانیان است و باید بدانیم نیکوکاری تنها کمک مالی نیست بلکه گاهی فکری و اجتماعی است.
معاون استاندار ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به شرایط سیاسی کشور ما همچنان به تفکر و اندیشه شهید رجایی که ساده زیستی است نیازمندیم چرا که از شعارهای اصیل انقلاب که توجه به محرومان بود فاصله گرفته ایم.
نوذری یادآور شد: بیشتر از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی هستیم و همه باید خود را وقف اعتلای همه جانبه کشور در تمامی عرصه ها کنیم.
وی تاکید کرد: امروز عده ای بدنبال ضعیف و ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند و در این راه تلاش می کنند تا دولت را زمین گیر کنند در صورتی که ناکارآمد جلوه دادن خدمات نظام، دولت و ایجاد نا امیدی بین مردم از اهداف دشمنان است.
نوذری افزود: باید خود را وقف کشور کنیم چرا که در بزنگاه های کنونی نیازمند پویایی، فعالیت بیشتر، تقویت دولت و جلوگیری از تضعیف دولت هستیم./ح

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار