چهارمین روز هفته دولت:
231 طرح خدماتی و عمرانی در چهارمین روز هفته دولت با اعتبار 25 میلیارد و 863 میلیون تومان در استان خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۸۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷ 27 August 2018

به گزارش تابناک خراسان جنوبی : از مجموع طرح های افتتاح شده 62 طرح در درمیان، 65 طرح در نهبندان، 29 طرح در طبس، 10 طرح در خوسف، 40 طرح در سرایان، پنج طرح در بیرجند، 6 طرح در بشرویه، سه طرح در سربیشه و هفت طرح در زیرکوه به بهره برداری رسید.

231 طرح در خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

امروز (دوشنبه) با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی نیروگاه خورشیدی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با هزینه کرد یک میلیارد و 200 میلیون ریال و ظرفیت 20 کیلووات به بهره برداری رسید.

واگذاری هفت دستگاه ماشین آلات و دستگاه آتش نشانی به دهیاری های استان پروژه بعدی بود که صبح امروز با حضور معاون عمرانی استاندار و فرماندار بیرجند صورت گرفت. 

پروژه گازرسانی به چهار روستای رضویه، دهنوون، یوسف آباد و شمس آباد بخش دستگردان طبس امروز با حضور سید مهدی طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان به بهره برداری رسید.

پروژه زیرسازی، آسفالت معابر و پیاده روسازی شهر عشق آباد، اجرای 33 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع، احداث یک دستگاه تقلیل فشار، احداث یک ایستگاه حفاظت کاتدیک و نصب 150 علمک گاز با اعتبار 27.5 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که در این شهرستان به بهره برداری رسید.

عملیات احداث و آسفالت محور روستایی دلاکوک و چاه طرخ علیا و سفلی به طول مجموعا 25 کیلومتر با اعتبار 75 میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که در شهرستان طبس افتتاح شد.

افتتاح و بهره برداری تامین روشنایی معابر خیابان شهدای روستای خوانشرف به نمایندگی از 11 پروژه برق شهرستان نهبندان با هزینه کرد 739 میلیون تومان از جمله طرح های قابل افتتاح این شهرستان بود.

افتتاح طرح هادی روستای‌ کهنو به نمایندگی از 6 پروژه جمعا با اعتبار 964 میلیون تومان و احداث یک باب حوض انبار و 2 حلقه چاه مالدری به نمایندگی از سه پروژه اداره امور عشایری (9کیلومتری جاده روستای کهنو) بااعتبار 70 میلیون تومان از دیگر طرح هایی بود که در شهرستان نهبندان به بهره برداری رسید.

همچنین در چهارمین روز از هفته دولت طرح اجرای آبیاری تحت فشار (چاه غلامعلی مالکی روستای دغال) به نمایندگی از 13 پروژه با هزینه کرد یک میلیارد و 358 میلیون تومان و روکش آسفالت گرم جاده نهبندان - زابل با هزینه یک میلیارد و 200 میلیون تومان در نهبندان افتتاح شد.

همچنین در این روز با حضور محمد بشیری زاده فرماندار درمیان و جمعی از مسئولان شهرستان احداث پانسیون پزشک در شهر اسدیه با اعتبار یک میلیارد و 937 میلیون ریال و پروژه برق رسانی به روستای کلاته میرزا و زلیران بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار سه میلیارد و 231 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

سایت آزمون آنلاین مرکز آموزش فنی حرفه ای شهرستان بشرویه با اعتبار 410 میلیون ریال با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای و فرماندار این شهرستان به بهره برداری رسید.

درچهارمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان 6 طرح با اعتبار 580 میلیون تومان افتتاح شد.

احداث شبکه فشار ضعیف و نصب ترانس روستای بغداده، افتتاح واحد بسته بندی زعفران و خشکبار سلطانی روستای کریمو، افتتاح زیر سازی و آسفالت معابر روستای عمرویی، افتتاح زیر سازی و آسفالت معابر روستای دو حصاران، افتتاح آبیاری کم فشار موتور پمپ کوثر آیسک و افتتاح 9 کارگاه صنایع دستی خانگی (رشته حوله بافی) روستای مصعبی در راستای توسعه مشاغل خانگی، اشتغال و کمک به اقتصاد خانواده ها از مهمترین طرح های افتتاح شده در این شهرستان بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار