رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی خبرداد:
24 ساعت گذشته پرحادثه ترین روز از ابتدای طرح تابستانه 97 در جاده های خرسان جنوبی بود.
کد خبر: ۶۴۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 23 August 2018

به گزارش تابناک از خراسان جنوبی: سرهنگ حسین رضایی ، رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: روز گذشته یکی از پرحادثه ترین روزها از ابتدای شروع طرح تابستانه 97 در راه های خراسان جنوبی بود به طوری که در 24 گذشته 5 نفر کشته و 15 نفر زخمی شدند. 

 20 کشته و زخمی در پرحادثه ترین روز تابستان

وی با بیان اینکه علت عمده این تصادفات توجه نکردن به جلو، انحراف به چپ، تخطی از سرعت مطمئنه و نبستن کمربند ایمنی بوده است افزود: متأسفانه روز گذشته علی رغم همه هشدارهای لازم، 16 فقره تصادف در جاده های استان رخ داد.


سرهنگ رضایی با بیان اینکه 3 فقره از تصادفات منجر به فوت دیروز، به شکل برخورد کامیون با وانت تویوتا، برخورد وانت پیکان با یک کودک 5 ساله و واژگونی یک دستگاه سواری سمند بود گفت: این تصادفات به ترتیب در محورهای سربیشه، حاجی آباد اردکول(شهرستان زیرکوه) و محور قاین ـ گناباد رخ داد.


رئیس پلیس راه استان همچنین با توجه به تعطیلات آخر هفته و شروع موج دوم سفرهای تابستانه از رانندگان و مسافران خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نسبت به استراحت کافی، بستن کمربند ایمنی تمامی سرنشین ها و اطمینان از ایمنی وسیله نقلیه توجه کافی داشته باشند و از سرعت و سبقت غیرمجاز و رانندگی از ساعت 23 تا صبح پرهیز کنند.


طرح تابستانه پلیس از یکم تیر آغاز شده است و تا 31 شهریور ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار