رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب محمدرضا خباز به‌عنوان استاندار خراسان شمالی گفت: به این تغییر خوش‌بین هستم.
کد خبر: ۶۳۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 23 July 2018

علی قربانی در گفتگو با خبرنگاران در بجنورد با اشاره به تغییر استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: در جلسه هیات دولت محمدرضا خباز استاندار سابق سمنان و نماینده ۴ دوره مجلس به‌عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.

وی از رأی آوری خباز توسط اعضای هیات دولت به‌اتفاق آرا خبر داد و افزود: برنامه‌های خود را اعلام کرد و به‌اتفاق آرا این انتخاب شد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی از امیدواری نسبت به تغییر وضعیت پروژه‌های استان در جهت تشریع در پیشرفت این پروژه  ها خبر داد و گفت: بهبود و تسریع پروژه‌های مهمی ازجمله راه‌آهن، پتروشیمی و جاده جنگل گلستان و وضعیت اقتصاد مقاومتی در استان باید هدف‌گذاری شود.

وی تجربیات خباز در استان سمنان در خصوص کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال را مناسب دانست و تصریح کرد: امید است که وضعیت اشتغال استان بهبود یابد و نسبت به این تغییر خوش‌بین هستم تا تحولات بهتری در استان حاصل شود.

قربانی پروژه‌هایی ازجمله آلومینای جاجرم و پتروشیمی خراسان را ازجمله دیگر اولویت‌های مهم استاندار جدید خراسان شمالی دانست و افزود: تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار استان باید پیگیری شود تا هر چه زودتر بهره‌برداری این پروژه‌ها حاصل شود.

وی همچنین در خصوص عملکرد محمدرضا صالحی در استان خراسان شمالی گفت: ازنظر عمرانی تحول خاصی در استان صورت نگرفت و بایستی با تغییر مدیریت عالی استان دستگاه‌های اجرایی حرکت خود را آغاز کنند و با هماهنگی و هم‌افزایی به توسعه استان شتاب دهند.

گفتنی است عصر امروز محمدرضا خباز با پیشنهاد وزیر کشور و تأیید اعضای هیات دولت به‌عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب شد.

لازم به ذکر است محمدرضا خباز نهمین استاندار این استان پس از محمدرضا صالحی، سید علی‌اکبر پرویزی، محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهانبخش، احمد مروج الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار