مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب خبر داد
مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب از اهدای 170 جهیزیه بین نیازمندان به مناسبت ولادت امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ 23 July 2018

به گزارش تابناک قم،علی دستوری با اشاره به تقسیم‌بندی گروه‌های جهادی اظهار کرد: اعزام 20 گروه جهادی برای خارج از استان برنامه‌ریزی شده که با تشکیل قرارگاه شهید زین الدین به دلیل زلزله اخیر تمرکز بر کرمانشاه قرار دارد. در زمینه عمرانی احداث هنرستان در کرمانشاه و مدارسی در سر پل ذهاب در دستور کار است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه اردوهای پراکنده به نقاط دیگر کشور نیز برگزار می‌شود گفت: اعزام گروه‌های جهادی به استان‌هایی مانند لرستان، خوزستان و... نیز در دستور کار است ولی بیشتر تمرکز بر قرارگاه کرمانشاه است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در روستاهای استان صورت گرفته و گروه‌های جهادی سازماندهی شدند تا در زمینه محرومیت‌زدایی اقداماتی انجام داده و خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی ارائه دهند.

دستوری عنوان کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی، طلاب، جامعه پزشکی و... برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند که از جمله آنها پروژه‌های زود بازده، آبرسانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، پزشکی و دندانپزشکی است.

وی با بیان اینکه 20 گروه جهادی در خارج استان و 20 گروه جهادی داخل استان فعالیت دارند گفت: هر گروه به طور متوسط شامل 30 نفر است بنابراین حدود 600 نفر در خارج استان و 600 نفر داخل استان مشغول فعالیت هستند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه همزمان با ولادت امام رضا(ع) تعدادی جهیزیه در کل کشور بین نیازمندان توزیع می‌شود گفت: تاکنون 170 جهیزیه برای استان قم آماده شده تا به مناسبت سالروز میلاد امام رضا(ع) توزیع شود.

وی عنوان کرد: تهیه بسته‌های غذایی نیز در دستور کار است که با تعامل کمیته امداد امام خمینی توزیع این ارزاق بین خانواده‌های نیازمند در روستاهای حاشیه شهر صورت می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار