معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: امسال 2200 پایگاه اوقات فراغت در استان دایر شده است.
کد خبر: ۶۳۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ 15 July 2018
به گزارش تابناک : علی‌رضا مالک‌اشرفی اظهار کرد: کلاس‌های تابستانی ما در مساجد، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، دارالقرآن‌ها، اماکن ورزشی و مدارس تشکیل می‌شود. هماهنگی‌های لازم برای برخی از این کلاس‌ها توسط تشکل‌های دانش‌آموزی مانند بسیج دانش‌آموزی، هلال‌احمر و سازمان دانش‌آموزی صورت می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: هزینه این کلاس‌ها به صورت خودگردان است و حداقل قیمت از خانواده‌ها دریافت می‌شود. هزینه دریافت شده برای پرداخت دست‌مزد مربیان است و برای مکان کلاس‌ها نیست.
 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اینکه «پایگاه‌های اوقات فراغت در مناطق مختلف تشکیل می‌شوند»، تصریح کرد: این پایگاه‌ها در مناطق محروم و روستاها نیز برقرار شده‌است. محل این پایگاه‌ها به تمایل و درخواست دانش‌آموزان هر منطقه‌ای بستگی دارد و مطابق با آن مجوز صادر می‌شود.
 
وی اضافه کرد: ما معتقدیم هر دانش‌آموز باید یک مهارت را فراگیرد و در این راستا گام برمی‌داریم. استفاده از اوقات فراغت تنها به شرکت در این کلاس‌ها محدود نمی‌شود و دانش‌آموز باید بهره‌گیری از آنها را مطابق با علاقه خود از خانه شروع کند.
 
مالک‌اشرفی گفت: امسال در پایگاه‌های اوقات فراغت کلاس‌های قرآن‌، هنرهای آوایی، نمایشی، دستی، تجسمی، ادبی و ورزشی برگزار می‌شود وکلاس‌های ورزشی شامل فوتبال، والیبال، شنا، ژیمناستیک و سایر ورزش‌هایی است که دانش‌آموزان به آن علاقه‌مند هستند.
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار