مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خبرداد:
مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت : ۵۴ خانوار روستایی و شهری زیرپوشش کمیته امداد خراسان جنوبی، امسال صاحب خانه شدند.
کد خبر: ۶۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 11 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: به گزارش خبرنگار تابناک از خراسان جنوبی ـ محمود گل محمدی مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: این تعداد واحد مسکونی در سه ماه گذشته با اعتبار ۵۰۱ میلیون تومان برای خانوارهای نیازمند خریداری و یا ساخته ‌شده است.

۵۴ مددجوی خراسان جنوبی، صاحب خانه شدند

گل محمدی کمک به ساخت و یا خرید مسکن، تعمیرات جزئی و کلی ساختمان، حصارکشی، ساخت حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه و بهره‌مندی از انشعابات آب، برق، گاز به خانوارهای تحت حمایت را از خدمات عمرانی این نهاد عنوان کرد. 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان زیرپوشش در استان دارای مسکن نامناسب و اجاره‌ نشین هستند، افزود: رفع دغدغه داشتن سرپناه مناسب برای نیازمندان نیازمند حمایت خیران است. 

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به کمک به تعمیرات کلی و جزئی ۲۰۵ واحد مسکونی مددجویان زیرپوشش در این مدت در استان گفت: تعمیرات داخلی منازل حصارکشی، ساخت حمام و سرویس بهداشتی مددجویان ازجمله این اقدامات است.

 وی افزود: در این خصوص بیش از ۲۰۱ میلیون تومان هزینه شد.

برچسب ها: تامین مسکن ، 54 مددجو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار