مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی خبرداد:
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: درمصرف بنزین از آغاز امسال تاکنون در خراسان جنوبی 14 میلیون لیتر صرفه جویی شد.
کد خبر: ۶۲۷۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 07 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: به گزارش خبرنگار تابناک از خراسان جنوبی و به نقل از صدا و سیما ـ قربانعلی مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به افزایش11 درصدی مصرف گاز سی ان جی در سه ماهه نخست امسال در استان، گفت: در این مدت ۱۳میلیون و 922 متر مکعب گاز سی ان جی مصرف شد که در این رقم در مدت مشابه پارسال ۱۲ میلیون و 486 متر مکعب بود.

صرفه جویی در مصرف 14 میلیون لیتر بنزین

مردانی با بیان اینکه به ازای مصرف گاز سی ان جی، در مصرف بنزین صرفه جویی می شود، افزود: در این خصوص بیش از ۱۴ میلیون لیتر بنزین در استان صرفه جویی شده است.

وی از توزیع ۷۳ میلیون و 211 هزار لیتر بنزین در این مدت در استان خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۶۵ میلیون و 608 هزار لیتر بوده که 12 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر منطقه خراسان جنوبی با اشاره به توزیع ۴ میلیون و 135 هزار لیتر نفت سفید در این مدت در استان، از کاهش ۲۰ درصدی این فراورده نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

وی علت کاهش مصرف نفت سفید را توسعه شبکه گازرسانی شهری و روستایی و همچنین افزایش نظارت و کنترل توزیع نفت سفید عنوان کرد.

مردانی افزود: نفت گاز در بخش های حمل و نقل و صنایع به مقدار ۱۱۲ میلیون و 773 هزار لیتر در این مدت توزیع شد.

وی از کاهش 83 درصدی نفت کوره در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: یک میلیون و 527 هزار لیتر نفت کوره در این مدت در استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه پارسال 8 میلیون و 859 هزار لیتر بود.

مدیر منطقه خراسان جنوبی افزود: افرایش کنترل و نظارت کارشناسان شرکت و اتصال و برخورداری برخی صنایع به گاز طبیعی از علل کاهش این فراورده است.

در خراسان جنوبی ۸۳ باب جایگاه عرضه بنزین و نفت گاز و ۲۴ باب جایگاه عرضه سی ان جی فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار