مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت:
بنابر گفته مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی امسال دو هزار و ۶۴۹ زائر استان در قالب ۱۹ کاروان به سرزمین وحی مشرف می شوند. میانگین سنی زائران استان در سفر حج امسال ۵۵ سال است که جوان‌ترین زائر حج تمتع ۱۷ سال و مسن‌ترین زائر ۹۰ سال سن دارند.
کد خبر: ۶۲۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲ 04 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: ابوالفضل نوفرستی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهارکرد: امسال دو هزار و ۶۴۹ زائر استان در قالب ۱۹ کاروان به سرزمین وحی مشرف می شوند.

به نقل از مهر وی میانگین سنی زائران استان را در سفر حج امسال ۵۵ سال ذکر کرد و افزود: جوان‌ترین زائر حج تمتع ۱۷ سال و مسن‌ترین زائر ۹۰ سال سن دارند.

نوفرستی عنوان کرد: ۹۷ درصد زائران خراسان جنوبی افرادی هستند که برای نخستین‌بار مکه مکرمه می روند و دوره های آموزشی ویژه و  به صورت نمادین اعمال خود را در استان انجام خواهند داد تا با آشنای کافی به این سفر اعزام شده باشند.

وی با اشاره به ممنوعیت برخی حمل برخی داورها در این سفر بیان کرد:  آمپول پتیدین، آمپول مرفین ۱۰ میلی‌گرم، قرص متادون پنج و ۲۰ میلی‌گرم، شربت متادون، قرص ترامادول، شربت اکسپکتورانت کدئین و قرص استامینوفن کدئین ممنوع است و پلیس فرودگاه جلوی این داروهای ممنوعه را خواهد گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار