مرور صفحه اول روزنامه های سیزدهم تیرماه خراسان جنوبی
روزنامه های استان خراسان جنوبی در 13 امین روز از تابستان گرم سال 97 به موضوعات مهم استان پرداختند.  روزنامه آوای خراسان جنوبی در تیتر اصلی خود برنامه خیریه درمانی مرهم را منعکس کرد. خراسان جنوبی به تغییرات فرمانداران پرداخته است. این روزنامه در ارتباط با آتش سوزی در مرز ماهیرود نوشت: سه تانکر سوخت در آتش سوخت. امروز خراسان جنوبی هم به نقل از معاون استاندار در ارتباط با لزوم پاسخ گویی مدیران به رسانه ها نوشت: پاسخ ندهید عزل می شوید.
کد خبر: ۶۲۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 04 July 2018

تابناک خراسان جنوبی: روزنامه های استان خراسان جنوبی در 13 امین روز از تابستان گرم سال 97 به موضوعات مهم استان پرداختند.  روزنامه آوای خراسان جنوبی در تیتر اصلی خود برنامه خیریه درمانی مرهم را منعکس کرد. 

روزنامه خراسان جنوبی به موضوعات مدیریتی و تغییرات فرمانداران پرداخته است. این روزنامه همچنین با درج تصویری از آتش سوزی صبح روز گذشته در مرز ماهیرود نوشت: سه تانکر سوخت در آتش سوخت.

روزنامه امروز خراسان جنوبی به نقل از معاون استاندار در ارتباط با لزوم پاسخ گویی مدیران به رسانه ها نوشت: پاسخ ندهید عزل می شوید. این روزنامه هم تصویری از حال و هوای بیماران تحت درمان در برنامه گروه خیریه مرهم را منعکس نموده است.

روزنامه آوای خراسان جنوبی

 پیشخوان روزنامه های امروز 13 تیرماه 97 را در تابناک خراسان جنوبی ببینید 

روزنامه خراسان جنوبی

 پیشخوان روزنامه های امروز 13 تیرماه 97 را در تابناک خراسان جنوبی ببینید 

روزنامه امروز خراسان جنوبی

 پیشخوان روزنامه های امروز 13 تیرماه 97 را در تابناک خراسان جنوبی ببینید 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار