۳۱۰ جهادگر خوزستانی در کار تهیه و توزیع آب معدنی در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرهای آبادان و خرمشهر فعالیت دارند.
کد خبر: ۶۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 03 July 2018

این روزها در آبادان و خرمشهر تمامی گروهها دست به دست یکدیگر داده اند تا کار آبرسانی به مردم اعم از شهری و روستایی در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود که در این میان ۳۱۰ جهادگر نیز وارد عرصه کار و خدمات رسانی به مردم شده اند.

این جهادگران در قالب ۱۵ گروه طی ۹ روز گذشته تاکنون اقدام به جمع آوری آب معدنی، جمع آوری کمک های نقدی، کرایه تانکر آب، خرید آب معدنی، توزیع آب، پیگیری و هماهنگی خیران، پیگیری و استقرار دستگاه آب تسویه کن صنعتی کرده اند.

آنان با بهره گیری از ۷۶ دستگاه تانکر آبرسان و جمع آوری و خرید ۵۳ هزار و ۳۲۰ شل آب و توزیع آن در مناطق مختلف شهرستانهای آبادان و خرمشهر از جمله ذوالفقاری، سده، شطیط، ایستگاه ۱۲ پیش از بهشت رضا، ۷۰۰ واحدی، کوی ملت، فیاضیه، کشتارگاه، جزیره شادمانی، روستاهای اروندکنار، روستاهای منیوحی، روستاهای محور امام زاده خضر و روستاهای محور صیداویه در آبادان و مناطق عباره، عشایر، سوره، سرحانیه، جدیده، پل نو، مینو شهر و روستاهای غرب کارون در خرمشهر در امر خدمات رسانی به مردم شهرستانهای آبادان و خرمشهر مشارکت کردند.

در این میان گروه جهادی محلات شهیدحسین پور و دانشجویی شهید چمران اهواز با جمع آوری و ارسال یک هزار و ۲۰۰ شل آب معدنی و توزیع آن توسط جهادگرانش و قرارگاه جهادی آقای مهربانی بسیج دانش آموزی نیز با جمع آوری و ارسال پنج هزار ۷۶۰ شل آب معدنی و توزیع آن توسط جهادگرانش در این امر مشارکت کردند.

گروه جهادی محلات انصارالمهدی و قرارگاه جهادی محمد رسول الله دانشجویی آبادان در طی ۹ روز گذشته تاکنون پیگیر استقرار آب تسویه کن توسط خیران به ظرفیت تولید پنج هزار شل به طور روزانه به همراه استقرار۵ دستگاه تانکر۱۸ هزار لیتری آب به صورت روزانه و توزیع آن به وسیله جهادگرانشان اقدام کردند.

توزیع روزانه آب توسط دو دستگاه تانکر ۱۸ هزار لیتری توسط گروه جهادی محلات علامه ربیعی اروندکنار، گردآوری و ارسال هزار و ۵۰ شل آب توسط گروههای جهادی محلات دزفول و توزیع توسط جهادگران، توزیع هشت هزار لیتر آب تصفیه در مینو شهر توسط گروه مستقل جهادی راسخون، ارسال ۳۰ هزار لیتر آب تصفیه به مناطق بحرانی آبادان توسط قرارگاه جهادی حیدر کرار بسیج دانشجویی اهواز و توزیع توسط جهادگران بخشی دیگر از فعالیت های گروههای جهادی در آبادان و خرمشهر است.

ارسال چهار تانکر ۳۲ هزار لیتری و دو تانکر ۱۸ هزار لیتری آب توسط گروه جهادی امام روح الله محلات و توزیع توسط جهادگران، ارسال ۲۰۰ شل آب معدنی توسط گروه جهادی دانشجویی خاتم الانبیا بسیج دانشجویی بهبهان، ارسال ۱۱۰ شل آب معدنی توسط گروه جهادی دانشجویی دانشکده نفت اهواز، از دیگر اقدامات گروهای جهادی خوزستان در ۹ روز گذشته تاکنون است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار