دبیر ستاد قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی گفت:
دبیر ستاد قاچاق کالا و ارز استان عنوان کرد: در سه ماه نخست امسال  4 میلیارد و 700 میلیون تومان کالای قاچاق به خراسان جنوبی کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که یک میلیارد و 800 میلیون تومان کالا بوده است  164 درصد افزایش داشته است. وی یکی از دلایل این افزایش را تقویت برنامه های مبارزه باقاچاق کالا و ارز در استان عنوان کرد.
کد خبر: ۶۲۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 01 July 2018

تابناک خراسان جنوبیدبیر ستاد قاچاق کالا و ارز استان خراسان جنوبی در مصاحبه ای با صدا و سیمای استان  عنوان کرد در سه ماه نخست امسال  4 میلیارد و 700 میلیون تومان کالای قاچاق به خراسان جنوبی کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که یک میلیارد و 800 میلیون تومان کالا بوده است  164 درصد افزایش داشته است. 


حسنی مقدم، دلیل افزایش قاچاق کالا را قرارگرفتن خراسان جنوبی در مسیر ارتباطی استانهای جنوب و جنوب شرق با استانهای شرقی و شمالی و همچنین افزایش برنامه های مبارزه باقاچاق کالا و ارز در استان عنوان کرد.

 
پارچه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، داور و مواد خوراکی، فرآورده های نفتی و پوشاک بیشترین اقلام قاچاق شده به خراسان جنوبی در سه ماه گذشته است که در خصوص آن 947 متهم قاچاق کالا نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به تشکیل 935 فقره پرونده قاچاق کالا در سه ماه گذشته گفت: از این تعداد 931 پرونده با ارزش کمتر از صد میلیون تومان و 4 پرونده با ارزش بیش از صد میلیون تومان است. 

این مقام مسئول بیان داشت: چای، دام و لوازم خانگی از کم ترین کالاهای قاچاق شده به خراسان جنوبی هستند و بیشترین قاچاق کالاها در حوزه لوازم بهداشتی و آرایشی و خوراکی بوده است. حسنی مقدم از هم استانی ها درخواست کرد برای خرید اقلام مورد نیاز خود به فروشگاههای مجاز مراجعه کنند و در هنگام خرید از برچسب سلامت کالاها اطمینان حاصل نمایند.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار