رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: اجرای صحیح طرح ارتقای ایمنی موتورسواران نیازمند همکاری همه مردم است و در واقع ان ها نقش اصلی را در این طرح ایفا می کنند.
کد خبر: ۶۲۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 25 June 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "فضل الله شیری"، اظهار داشت: تاکنون طرح‌های متعددی با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی اجرا شده که نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

وی افزود: نواحی‌ که تردد موتورسیکلت بیشتری در آن ها رخ می‌دهد شناسایی‌شده و مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آن مناطق مستقر شده‌اند تا در صورت بروز تخلفی، نسبت به توقف و اعزام موتورسواران به کارگاه‌های آموزشی ارتقای ایمنی اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور استان همچنین درباره نحوه آموزش در کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: در این کارگاه‌ ها، از کارشناسان راهنمایی و رانندگی دعوت می‌شود تا ضمن آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، عاقبت موتورسواری خطرناک را به افراد متذکر شوند.

سرهنگ شیری ادامه داد: با توجه به برگزاری کارگاه‌های اموزشی در استان، آن دسته از شهروندانی که تمایل دارند نیز می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.

وی همچنین بر لزوم همکاری همه مردم در اجرای درست طرح ارتقای ایمنی موتورسواران تاکید کرد و افزود: این طرح تنها با همکاری نیروی انتظامی به موفقیت لازم نمی‌رسد بلکه لازم است که در مدارس، معلمان و کارشناسان، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دانش آموزان آموزش دهند تا در آینده از رخ دادن بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه افزود: پدران و مادران نیز در پیشبرد درست این طرح نقش بسیار مهمی دارند و لازم است تا به آگاه کردن فرزندان خود اقدام کنند، در غیر این صورت، باید شاهد تلف شدن نیروی کار بر اثر بی‌توجهی به مقررات و مخصوصاً استفاده نکردن از کلاه ایمنی باشیم.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار