مدیرعامل بنیاد برکت مازندران با تاکید بر تقویت تولید در استان گفت: بنیاد برکت واحدهای اقتصادی ورشکسته مازندران را فعال می‌کند.
کد خبر: ۶۲۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 24 June 2018

به گزارش تابناک : عباس کاویانی امروز در جلسه شورای اداری میاندورود اظهار داشت: امروز بنیاد برکت برای مردم شناخته شده است و اهدافی را مشخص کرده که یکی از اهداف بنیاد برکت توانمندی اقتصادی به ویژه در مناطق محروم است.

وی افزود: تلاش داریم بیکاری را در مناطق محروم برطرف کنیم که به عنوان مثال کارخانه‌هایی که مشکلات اقتصادی دارند و یا ورشکست شدند و یا نیمه فعال شدند بنیاد برکت به عنوان شریک اقتصادی پنج سال از آنان حمایت می‌کند.

کاویانی بیان کرد: اعطای وام در طرح‌های تسهیلاتی با سود بسیار کم  اجرا شد و در طرح آفتاب نیز به افرادی که دنبال اشتغالزایی بودند وام‌های هشت درصدی پرداخت کردیم و طرح جدید آسمان نیز اجرا تا مشاغل زودبازده را انجام دهیم که مدیرکل امور روستایی پیگیر این امر در روستاها و دهیاری‌ها است تا افراد بهره بگیرند.

مدیرعامل بنیاد برکت مازندران گفت: فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی در منطقه محروم توسط بنیاد برکت اجرا و مدرسه کار و دانش این شهرستان و دو مدرسه دیگر در حال ساخت است که مسجد ورکلا و جامخانه در دست اقدام است.

وی افزود: بنیاد برکت نهادی مهم در کشور بوده که نیاز به همکاری، مساعدت مدیران شهرستانی دارد و در بحث سلامت زوجینی که زیر 35سال هستند و مشکل فرزند دارند هزینه درمان کامل ناباروری را بنیاد برکت تقبل می‌کند.

کاویانی با اشاره به زلزله کرمانشاه گفت: این حادثه تجربه تلخی بود که مدیران می‌توانند روستاییان را مجاب کنند منازل خود را با پرداخت سالانه 25 هزار تومان بیمه حوادث کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار