کد خبر: ۶۲۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 24 June 2018

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط در جوانان گفت: دانش آموزان را با رفتارهای اهل بیت(علیهم السلام) آشنا کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز (۳ تیر) در دیدار با روسا و معاونین آموزش و پروش در سالن اجتماعات مصلی رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش عهده دار شکوفایی و استعداد آینده سازان جامعه است.

 

وی با بیان اینکه اوقات و فراغت دانش آموزان هم باید استراتژیک و هم راهبردی باشد گفت: جامعه ای سالم است که در آن به اوقات فراغت توجه ویژه ای شود.

 

حجت الاسلام فلاحتی نظام آموزشی و اولیا هر کشور را مسئول اوقات فراغت جوانان دانست و تصریح کرد: قطع رابطه با دانش، جاهلیت را در جامعه رواج خواهد داد.

 

وی با تاکید بر اینکه ارتباط با علم و دانش باید مستمر باشد زیرا فاصله انداختن در یادگیری سبب جاهل بودن می شود افزود: مسئولان و مربیان آموزش و پرورش همیشه باید از نظر دانش و فراگیری علم غنی باشند و روند صحیح پرورش و تربیت را به دانش آموزان انتقال دهند.

 

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه شاخص ها و رفتارهای ائمه اطهار (علیهم السلام) را در دانش آموزان نهادینه کنید ادامه داد: با ترویج خصائل اخلاقی و رفتارهای اهل بیت (علیهم السلام) در جامعه در هیچ کجا ضرر نخواهیم کرد.

 

حجت الاسلام فلاحتی خاطرنشان کرد: بهره گیری از اساتید با انگیزه، ایجاد نشاط در دانش آموزان و توجه به ارزش های بومی و ... از جمله مهمترین مواردی است که در نهاد فرهنگی آموزش و پرورش باید بدان توجه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار