نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: خدمت‌رساني به مردم جناح بندي نمي‌شناسد و اجازه نمي‌دهيم مباحث سياسي به شهر و مديريت شهري آسيب برساند.
کد خبر: ۶۲۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 23 June 2018
نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان گفت: خدمت‌رساني به مردم جناح بندي نمي‌شناسد و اجازه نمي‌دهيم مباحث سياسي به شهر و مديريت شهري آسيب برساند.

به گزارش هگمتانه به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر همدان علي فتحي در جمع خبرنگاران افزود: جاي تفکرات سياسي در محافل سياسي است چرا که شهر، کوچه و خيابان‌ها نياز به توسعه، مسائل عمراني، آسفالت، جدول و خدمات شهري دارد. از اينرو اجازه نخواهيم داد مباحث سياسي به شهر و مديريت شهري آسيب برساند.

فتحي اضافه کرد: عده‌اي به دنبال تفرقه افکني هستند که به منافع شخصيشان برسند، طبق فرمايشات رهبر انقلاب"بزرگترين مرگ بر آمريکا، خدمت به مردم است" لذا در پيروي از منويات رهبر انقلاب بايد خدمت‌رساني به مردم اولويت کارها باشد.

وي ادامه داد: شوراي پنجم و فراکسيون اميد که اکثريت شورا را تشکيل مي‌دهند، فارغ از بحث‌ها و جناح بندي‌هاي سياسي است و تنها به دنبال خدمت‌رساني به مردم و توسعه و پيشرفت شهر همدان هستند.

فتحي در خصوص انتصابات و تغييرات اخير مديران در شهرداري همدان اظهار کرد: شورا اختيار عمل را به شهردار داده و از مديران منتخب در مديريت شهري اين موضوع کاملاً مشخص است که شاخصه معرفي اين مديران، توانمندي و کارآمدي آنها است. 

نايب رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در پايان سخنانش يادآور شد: فراکسيون اميد در راستاي منافع شهروندان قدم برداشته و درراستاي تحقق اهداف مديريت شهري جهت توسعه و آباداني شهر حمايت خود را از شهردار و مديريت شهري به عمل مي‌آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار