استاندار کرمانشاه گفت:تاکنون ۲۹ هزار خانوار زلزله زده کمک بلاعوض ۲ میلیون تومانی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۶۱۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 07 June 2018

به گزارش تابناک،مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات و ساماندهی کمک های صورت گرفته توسط هلال احمر به زلزله زدگان که با حضور فرمانداران مناطق زلزله زده، مدیران هلال احمر و بنیاد مسکن انجام گرفت؛ اظهار داشت:خوشبختانه با همه تبلیغاتی که توسط برخی کانال ها و شبکه های معاند نظام در زمینه عدم پرداخت کمک ها به مردم زلزله زدگان به مجموعه های دولتی صورت گرفت، مردم اعتماد خوبی به هلال احمر داشتند و ۶۴ میلیارد تومان از طریق این مجموعه به زلزله زدگان کمک کردند.

وی خاطر نشان کرد:از منبع این کمک های مردمی، یک مبلغ ۲ میلیون تومانی و یک مبلغ ۳۰۰ هزار تومانی کمک بلاعوض از طریق هلال احمر به حساب ۲۹ هزار و ۳۵۴ هزار خانوار از زلزله زدگان واریز گردیده است.

بازوند تصریح کرد:با توجه به حجم گسترده خانوارهای آسیب دیده، تعداد خانوارهای باقی مانده احتمالی نیز طی روزهای آینده با کمک هلال احمر، بنیاد مسکن و فرمانداری ها جمع بندی شده و لیست این افراد به هلال احمر ارایه می شود.

 مدیریت ارشد استان اظهار داشت: از ابتدای وقوع زلزله تاکنون با دقت و حساسیت موضوعات و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داده و برای حل آن ها تصمیم گیری های مناسب کرده است.

وی افزود:استفاده از فضای پارک ها و تفریح گاه ها در شهرهای زلزله زده حق طبیعی مردم آسیب دیده است و برخی گروه های مردم نهاد و غیره که کانکس های خود را در این فضاها مستقر کرده اند باید هرچه سریعتر با همکاری فرمانداری ها، آن ها را به مکان های دیگری جابجا کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار