مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:
به گزارش تابناک سمان ،مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت:تمام برنامه فرهنگی واردویی دستگاه تعلیم وتربیت استان برمبنای ترویج فرهنگ «تولیدملی وحمایت ازکالای ایرانی» دردانش آموزان است.
کد خبر: ۶۱۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 02 June 2018
به  گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش استان سمنان،محمد دستورانی درجلسه کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان سمنان افزود:فرهنگ‌سازی لازمه تحقق شعار سال در جامعه است و این امر عموماً در مدارس و در قشر کودک و نوجوان نتیجه مطلوب‌تری را ارائه می‌کند.
وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی شعار سال در مدارس راهبرد اصلی آموزش‌وپرورش سمنان است افزود: اخلاق، خلاقیت، مهارت و معنویت از سرفصل‌های اساسی برای واحد تعلیم و تربیت دانش آموزان استان به شمار می‌رود.
مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان تصریح کرد:امسال درهمه برنامه های اردویی، گروهی ،سازندگی وگفتمانی، فرهنگ تولید،تولیدمحوری وحمایت از کالای ایرانی در دانش آموزان ترویج دهیم.
محمد دستورانی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی این مقوله باید در جامعه دانش آموزان و فرهنگیان اتفاق بیفتد، گفت: خود ما باید برای برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها در راستای عملیاتی کردن شعار سال حمایت از کالای ایرانی، اعتقاد، باور و تعصب داشته باشیم.
وی ادامه داد: باید به بحث مهارت و خلاقیت در قالب اردوهای راهیان نور توجه بیشتری داشته باشیم و اگر علم را به مهارت و مهارت را به تولید تبدیل کنیم، تولید باعث ایجاد اشتغال و اشتغال باعث کمرنگ شدن دغدغه مردم و رفع مشکل بیکاری می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: ثروت باعث قدرت جامعه می‌شود و درنهایت می‌توانیم به استقلال و خودکفایی و هم‌افزایی و درنهایت به اخلاق حرفه‌ای برسیم و آن‌وقت است که کالای باکیفیت تولید می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار