مدیرعامل مجمع خیران آمل از جمع آوری ۶۲ میلیارد ریالی کمک خیرین این شهرستان در دوازدهمین سال تاسیس مجمع خیران خبر داد و گفت: خیران آملی ۲۰ واحد مسکونی برای نیازمندان احداث کردند.
کد خبر: ۶۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 01 June 2018

به گزارش تابناک : مسعود نیک‌پور امروز در مراسم آغاز دوازدهمین سال تاسیس مجمع خیران شهرستان آمل و جشن گلریزان با اشاره به اعتمادسازی خیران به مجمع اظهار داشت: با توجه 12 سال تاسیس این مجمع تمام سعی داریم تا این اعتمادسازی را بیشتر و له بهترین نحو ممکن بین خیران و مردم ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مجمع خیران یک تشکلی اجتماعی و فرهنگی است که به امور خیریه می پردازد، افزود: این مجمع از وابستگی های دولتی و سیاسی به دور بوده و در راستای امور خیریه گام برمی دارد.

نیک پور با اعلام اینکه در این مجمع خانواده هایی تحت پوشش قرار گرفتند که ماهانه مبالغی به آنها پرداخت می شود، یادآور شد: هزینه های تحصیلی و پوشاک به دانش آموزان و کمک هزینه دانشجویی هم داریم.

مدیرعامل مجمع خیران آمل کمک درمان و معالجه بیماران نادر و تهیه داروی مورد نیاز از دیگر فعالیت این مجمع عنوان کرد و گفت: همچنین در مناطق آسیب پذیر شهرستان آمل وارد شده که تا اکنون 20 واحد مسکونی برای نیازمندان از سوی این مجمع احداث و تحویل خانواده های نیازمند اهدا شد.

نیک پور خاطرنشان کرد: در جشن گلریزان دوازدهمین سال تاسیس مجمع خیران این شهرستان بیش از 62 میلیارد ریال وجه نقدی، غیرنقدی از سوی خیران آملی جمع آوری شده است.

عضو مجمع خیران آمل نیز در این مراسم از اهدای دو قطعه زمین از دو خیر بزرگ به بیش از 4 میلیارد تومان به مجمع بیان و مطرح کرد: این قطعه زمین برای ادامه ساخت مرکز درمانی شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) و کنار بیمارستان امام رضا(ع) است.

غلامرضا عشریه ادامه داد: این مجمع در کنار کارهای خیرخواهانه در حادثه زلزله زدگان کرمانشاه توانست ورود پیدا کند و با جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی رتبه اول استان را به خود اختصاص دهد.

وی افزود: مجمع خیران برای همه آنهایی که دست به خیر دارند و در رفع محرومیت و فقرزدایی پیشگام هستند سر تعظیم فرود می آورد و از استطاعت آنها در هر زمینه ای استقبال می‌کند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار