استاندار قزوین با صدور پیامی، 9 خرداد سالروز شهادت مسعود امامی استاندار فقید این استان و همراهان ایشان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۱۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 30 May 2018

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز چهارشنبه به مناسبت سالروز شهادت مسعود امامی استاندار فقید قزوین پیام تسلیتی صادر کرد.


متن پیام به این شرح است:


نهم خرداد ماه سالروز عروج شهادت گونه مسعود امامی استاندار خدوم و شریف قزوین و تنی چند از همراهان وی در حادثه تاسف بار سقوط بالگرد در جریان امدادرسانی به زلزله زدگان منطقه الموت را گرامی می داریم و این روز را به مردم متدین و آگاه استان قزوین، همراهان و علاقه مندان آن بزرگوار به ویژه همسر مهربان، فرزندان و بستگان این عزیزان جان برکف تسلیت عرض می نمایم.


بی تردید شهید امامی مدیری فاضل، توانمند، مردم دار، اخلاقی و پایبند به ارزش های والای انسانی و اسلامی بود که عمر شریف خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم و کمک به هموطنان عزیز تقدیم کرد و برای همیشه نام نیکی از خود در ذهن و ضمیر مردم این دیار برجای گذاشت.


ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن فقید سعید و همراهان شریف و گرانقدر آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و توفیق تداوم راه آن بزرگان را با خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم قدرشناس و ولایتمدار میهن اسلامی به ویژه استان قزوین مسالت دارم.


مسعود امامی و همراهانش در سال 83 هنگام بازدید از مناطق زلزله زده منطقه رودبار الموت در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار