در مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی از معلمان و مربیان سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تجلیل شد.
کد خبر: ۶۰۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 May 2018

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، آئین نکوداشت مقام معلم و تجلیل از معلمان و مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در فرهنگسرای بانو برگزار شد.

محمد درافشانی رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: حمایت ویژه از معلمان و مربیان مراکز آموزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری از اولویت های مدیریت شهری قزوین است.

وی افزود: کارکرد و نقش  معلمین و مربیان فرهنگسراها دارای ارزش معنوی والایی است و همه ارکان جامعه مدیون نقش آفرینی و از خود گذشتگی این سفیران علم و دانش است.

شهرداری به مسائل فرهنگی توجه کند

مهدیه قافله باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین در این مراسم گفت: مراکز آموزشی سازمان فرهنگی شهرداری قزوین سهم زیادی در غنی سازی اوقات فراغت، ارتقاء فرهنگ شهروندی و افزایش سطح دانش جامعه دارند.

وی اضافه کرد: شهرداری در کنار عمران و آبادانی شهری و ارائه خدمات شهری باید به مسائل فرهنگی و حقوق شهروندی هم توجه کند تا آسیب های اجتماعی کاهش یابد که در این راستا شورای شهر برنامه ریزی مدونی کرده است.

قافله باشی یادآورشد: ایجاد نشاط و شادابی منطقی در شهر می تواند به کاهش مشکلات اجتماعی کمک کند و در دوره جدید تلاش کرده ایم با تقویت بودجه فرهنگی بتوانیم برنامه های متنوعی را اجرا کنیم.

محسن حق شناس، رئیس کمیسیون برنامه ریزی شورای شهر قزوین نیز تصریح کرد: معلمان با مجهز شدن به علم، اخلاق و معنویت قادرند به درستی چراغ علم و معرفت را روشن نگاه دارند.

وی اضافه کرد: تکریم معلمان رسالتی همگانی است و اعضا شورای شهر نیز وظیفه خود می دانند در حد توان خود به تقویت جایگاه معلمان کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار