معاون امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: آموزش و استانداردسازی از جمله مولفه‌هایی است که می‌تواند زمینه رونق صنعت گردشگری را در استان فراهم کند.
کد خبر: ۶۰۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 16 May 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ ایوب درویشی در نشست بررسی راهکا‌رها و رفع موانع و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان ایلام بر آموزش به‌روز و تاثیرگذار برای فعالان عرصه‌ی بزرگ گردشگری تاکید و اظهار کرد: اگر آموزش صحیح و کافی وجود داشته باشد فعالان این عرصه می‌توانند به بهترین شکل از فرصت‌ها استفاده کنند.

وی بر استاندارسازی در موضوع هتل‌ها و خانه‌های بومگردی تاکید کرد و گفت: استانداردسازی جذابیت می‌‌آورد و مسافرو گردشگر به دنبال جذابیت‌ها است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام برندسازی را نیاز استان در زمینه غذاها و سوغات دانست و گفت: باید در این زمینه با تلاش شبانه‌روزی به رونق فروش محصولات استان که برای مسافران نیز تازگی دارند، کمک کرد.

درویشی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری استقبال می‌کنیم اما باید اهلیت آنان توسط میراث فرهنگی محرز شود، گفت: هر گونه مانعی در این زمینه در کارگروه‌های اشتغال و برنامه‌ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و تلاش اعضا نیز این است که این موانع برطرف شود.

وی بر بهره‌گیری از پتانسیل گردشگری اربعین تاکید کرد و گفت: بازارچه‌های مرزی نیز فرصتی برای گردشگری محسوب می‌شوند که امیدواریم با همکاری بخش خصوصی از آنها بهره گرفت.

معاون اقتصادی استاندار ایلام خواستار ارائه‌ی طرح‌های مختلف از طرف فعالان بخش خصوصی شد و گفت: بخش خصوصی قوی و دارای برنامه می‌تواند به تصمیمات مدیران جهت دهد.

وی بر ضرورت ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری خدمات گردشگری توسط بخش خصوصی و تدوین سند جامع گردشگری استان تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار