استاندار خراسان جنوبی خبرداد:
استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از بزرگترین زیبایی‌های جلوه مشارکت مردم خیرانی هستند که در قالب نهادهای خیر و برکت در استان خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف مسکن، سلامت و موسسات آموزشی حضور پیدا می‌کنند. موضوعی که می تواند کمبودهای استان را در سرانه های آموزشی تا حدی برطرف سازد.
کد خبر: ۵۹۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷ 21 April 2018

تابناک خراسان جنوبی: محمد مهدی مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت و ارزش مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی گفت: خیران مدرسه‌ساز یکی از قدیمی‌ترین تشکل‌ها هستند که در کشور سابقه بسیار بالایی دارند.

 

به گزارش خبرنگار تابناک حراسان جنوبی: استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در استان با تمام قدرت از مجموعه خیران به ویژه خیران مدرسه‌ساز حمایت خواهیم کرد، افزود: برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز فرصت بسیار مغتنمی برای‌ جبران کسری‌های بخش آموزشی و هم تشویق خیران برای ادامه این کار پر خیر و برکتشان است.

 

مروج الشریعه با بیان اینکه امیدواریم جشنواره خیرین مدرسه‌ساز باشکوه و پر برکت برای استان باشد، عنوان کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه آموزشی و فرهنگی در جامعه است که باید به آن توجه ویژه شود.

 

گفتنی است استاندار خراسان جنوبی در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان نیز درخواست کرده بود تا زمینه برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز به صورت ملی در استان خراسان جنوبی فراهم شود و گفته بود از این مهم حمایت می کند چرا که مایه توسعه است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار