امام جمعه کرمان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: استخراج از معادن باید در زندگی مردم بومی تاثیر گذار باشد و مردم استان کرمان باید از بهره برداری معادن این استان استفاده ای ببرند.
کد خبر: ۵۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵ 11 April 2018

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز سه شنبه در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با وی افزود: قانون گذار درصد و سهمی از سود استخراج های معدنی هر استان را برای آن منطقه قرار داده است و این امر باید بدون کم و کاست اجرایی شده و تحقق خارجی یابد.
وی ادامه داد: برگشت این اعتبار عالمانه و هوشمندانه به استان کرمان باید در زندگی مردم این استان محسوس باشد.
وی اظهار کرد: مردم استان کرمان باید تاثیر سازمان صنعت، معدن و تجارت را در سفره و در محل زندگی خود احساس کنند لذا در این حوزه نیاز به اقدامات بیشتری وجود دارد.
امام جمعه کرمان گفت: اقدامات حوزه صنعت، معدن و تجارت به میزان سه وزارتخانه مستقل بوده است و این وزارت حوزه های حساسی دارد و بر جامعه تاثیرات مهمی می گذارد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: در حوزه های صنعت، معدن و تجارت چشم اندازی برای افق 1404 تعریف شده و مردم باید بدانند استان کرمان در این سه بخش چه میزان از برنامه چشم انداز 20 ساله انحراف دارد و مردم شاهد اقدامات انجام شده در راستای سیاست های این افق باشند.
وی گفت: یکی از ماموریت های اصلی در سال حمایت از کالای ایرانی، ساماندهی به حوزه های صنعت، معدن و تجارت بوده که در زندگی روزمره مردم این استان بسیار تاثیرگذار است.
استان پهناور کرمان بهشت معادن کشور است و بسیاری از مشاغل و تولیدات این استان متکی به بخش صنعتی و معدنی است.
در دولت تدبیر و امید اقدامات زیربنایی و اقتصادی و همچنین برنامه ریزی خوبی در حوزه های صنعت، معدن و تجارت استان کرمان صورت گرفته است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار