به مناسبت آغاز سال جدید، دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به همراه حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان ضمن حضور در بیت آیت‌ا... علما نماینده محترم، ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۵۸۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 04 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، آیت الله علما در این دیدار با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان " حمایت از کالای ایرانی" گفت: تا زمانی که مسئولین و مردم، نصایح مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند آسیبی به این مملکت و نظام نمی‌رسد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: استفاده از کالای ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور و افزایش اشتغال می‌شود.

در ادامه دکتر شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن تبریک سال نو گفت: خوشبختانه طی چند سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده، در بخش‌های مختلف کشاورزی استان رشد مناسبی داشته ایم.

شهبازی تصریح کرد: علی رغم وقوع خشکسالی در تولید گندم، استان کرمانشاه رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به عملکرد مناسب کلزا در استان گفت: ضمن افزایش چند برابری سطح زیر کشت کلزا توانستیم با تولید ۹۲۷۱ کیلوگرم در هکتار رتبه اول کشور را کسب کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی افزود: در تولید چغندرقند نیز با تولید ۷۵ تن در هکتار شاهد افزایش قابل توجه این محصول در استان بودیم.

وی اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار، توسعه باغات در اراضی شیب دار، افزایش سطح زیر کشت کلزا، توسعه گلخانه ها، زعفران و... را از دیگر موفقیت‌های بخش کشاورزی اعلام کرد.

دکتر شهبازی در پایان با اشاره به وضعیت مناسب مزارع استان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مناسب و شیفت بندی مدیران و کارشناسان در ایام تعطیلات نوروز، در اکثر مزارع بر علیه آفت سن مضر غلات و علف‌های هرز مبارزه صورت گرفته که این موضوع باعث افزایش کمیت و کیفیت محصولات استان می‌شود.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار