سرپرست اداره کل پدافند غیرعامل استانداری هرمزگان گفت: برترین‌ های جشنواره پدافند غیرعامل هرمزگان موردتجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱ 19 March 2018

به گزارش تابناک : رضا پوربابایی درآئین اختتامیه این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد دستگاه های اجرایی در هفته نکوداشت پدافند غیرعامل گفت: یکی از مهمترین اهداف در عرصه پدافند غیرعامل صیانت از سرمایه های جمهوری اسلامی است و عملکرد ما باید به گونه ای باشد که در مواقع بحران کمترین آسیب و ضربه به کشور وارد شود.

آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی پدافند غیرعامل در بندرعباس برگزارواز برترین‌های این جشنواره، اعضای شورای پدافندغیرعامل استان، فرمانداری هاو رابطین دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره در بخش‌های شعر، داستان، طراحی، نقاشی، داستان کوتاه با موضوع پدافند زیستی، سایبری، مردم محور، افتصادی و کالبدی درهرمزگان برگزار شد.

رونمایی از آثار جشنواره، اجرای مراسم نقالی، اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره و تقدیر از فعالان عرصه پدافند غیرعامل استان از برنامه‌ های اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی پدافند غیرعامل استان بود.

همچنین در این مراسم بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان  ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد اداره کل پدافند غیرعامل و دستگاه های اجرایی، افزود: این جشنواره در راستای عمومی سازی و فرهنگ سازی پدافندغیرعامل برگزار گردیده و باید با زبان فرهنگ و ادبیات مفهوم پدافندغیرعامل را به جامعه منتقل کنیم زیرا این موضوع تنها متعلق به دولت نیست و مردم باید به این درک وآگاهی برسند که این مطلب یک مطالبه عمومی است و رعایت  الزامات پدافندغیرعامل در دل آحاد جامعه نهادینه شود.

در پایان این مراسم از فرمانداری ها، کارگروه های برتر، اعضای فعال شورای پدافندغیرعامل و رابطین دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار