پس از استقبال بی نظیر مخاطبان از مجموعه مستند «ایرانگرد» سری سوم این مجموعه طی سه سال تلاش شبانه روزی برای نوروز 97 تولید و آماده پخش شد.
کد خبر: ۵۷۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۹ 15 March 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ از روابط عمومی شبکه یک، این مجموعه در20 قسمت حدودا یک ساعته از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و زیباترین مناطق بکر ایران را همراه فرهنگ و رسوم اقوام بزرگ و عزیز ایران، با کیفیت تصویربرداری فول اچ دی، به نمایش در می آورد. ایرانگرد به روایت جواد قارایی در این مجموعه به استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، مازندران، خوزستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و اصفهان سفر کرده و با تصاویر و روایتی متفاوت و جذاب، زیبایی های بی نظیر ایران بزرگ را معرفی می کند. ایرانگرد پر مخاطب ترین مجموعه مستندی است که تاکنون در رابطه با جاذبه ها و زیبایی های ایران و ایرانی تولید شده است، چرا که در سخت ترین شرایط سعی بر این بوده تا بهترین کیفیت و خروجی به مخاطب هدیه شود.

در این مجموعه از گرمترین نقطه کره زمین در لوت به سردترین نقاط کوههای زاگرس سفر خواهید کرد و با اقوام و فرهنگ و سنن جذابی آشنا خواهید شد. در این مجموعه، 90 هزار کیلومتر سفر شد که در تولیدات کشوریِ رسانه ملی بی سابقه بود و از یک تیم متخصص هشت نفره تولید درسفر و یک تیم 35 نفره دیگر برای مراحل تدوین، پژوهش، صداگذاری، نگارش، موسیقی و اصلاح رنگ استفاده شده است.

این مجموعه دشوارترین تولید مجموعه مستند تاریخ سازمان صدا و سیماست و عوامل آن برای تولید، زحمات و سختی های زیادی در شرایط نامطلوب متحمل شدند. مستند ایرانگرد 3 از 29 اسفند هر شب حوالی ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار