مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: از امروز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر که حدود 12 میلیون نفر از سهامداران را در برمی‌گیرد واریز می‌شود که رقمی حدود 580 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۷۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲ 08 March 2018

 

واریز سود سهام مشمولین عشایر و روستائیان از امروز / هفتاد درصد مشمولین سود سهام عدالت خود را دریافت کردند

سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد واریز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر گفت:‌ این گروه از امروز سود سهام عدالتشان به تدریج به شماره حساب شبا که قبلا داده‌اند واریز خواهد شد.

وی گفت: با موافقت رئیس جمهور از 18 دی‌ماه افرادی که شماره شبای خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کرده بودند سود سهام عدالت‌شان به تدریج واریز شد تا وعده دولت محقق شود.

سبحانی ادامه داد: تا تاریخ 18 دیماه 34 میلیون نفر شماره شبای خود را اعلام کرده بودند و برای همه مشمولین که آن زمان یک سوم سود عملکرد شرکت‌های سرمایه‌پذیر واریز شد و پس از آن برنامه‌ریزی‌های مدون سازمان خصوصی سازی گروه به گروه انجام شد به گونه‌ای که تاکنون از 20 گروه مشمول سهام عدالت 19 گروه واریز سودشان انجام شده است.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی خاطرنشان کرد: از امروز سود سهام عدالت روستائیان و عشایر که حدود 12 میلیون نفر از سهامداران را در برمی‌گیرد واریز می‌شود که رقمی حدود 580 میلیارد تومان است. در کل سود مشمولین سال 95 در سال 96 واریز شده و تنها تسویه حساب یک گروه باقی مانده که آن هم کارکنان دولت و شاغلین دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان کشوری و لشکری هستند که درصددیم تا پایان اسفندماه این گروه هم تسویه حساب شوند.

سبحانی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 2500 میلیارد تومان سود توزیع شده که این رقم بالغ بر 70 درصد مشمولین را در بر می‌گیرد.

وی گفت: یک عده از مشمولین شماره شبای خود را دیرتر اعلام کردند که برای تایید شماره شبای آنها و راستی آزمایی آن از بانک‌های عامل مقداری زمان می‌برد و پس از این پروسه سود سهام عدالتشان واریز خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تعداد شاغلین دستگاه‌های اجرایی که باقی مانده‌اند چقدر است؟ گفت: این افراد حدود 15 میلیون نفر هستند اما تنها 9 میلیون نفر آنها شماره شبای خود را به سازمان خصوصی سازی اعلام کرده‌اند.

وی در خاتمه گفت: در روز یکشنبه 20 اسفندماه آیین نکوداشت سهام عدالت برگزار خواهد شد که در این مراسم 1500 نفر از مشمولین و مقامات عالی‌رتبه کشوری حضور خواهند داشت و ارزیابی یک ساله از سهام عدالت در این مراسم صورت می‌گیرد.

 

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار