سید قاسم جاسمی در گفتگو با تابناک:
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت:دولت دستور داده بود که مردم این مناطق از تسهیلات وام بهره‌مند شوند، اما مردم این مناطق در زمینه امهال تسهیلات وام با مشکلات بسیاری مواجه هستند، چرا که بانک‌ها در این مورد هنوز از دستور دولت و بانک مرکزی تمکین نکرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 08 March 2018

سید قاسم جاسمی درگفتگو با خبرنگار تابناک افزود:قرار بر این بود که روزانه ۴۰۰ کانکس بین زلزله‌زدگان توزیع شود که تاکنون این روند به کندی صورت گرفته است و رضایت بخش نیست.

وی خاطر نشان کرد: هنوز تعدادی از زلزله زدگان در چادر‌هایی مستقر هستند که زندگی کردن در آن‌ها راحت نیست، با توجه به اینکه در روز‌های گذشته شاهد بارندگی شدید در این مناطق بودیم متاسفانه وضعیت نگران‌کننده‌ای را ایجاد کرده بود.

نماینده مردم کرمانشاه درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت:عملکرد بنیاد مسکن، هلال احمر، شهرداری و سایر متولیان امر در ارائه خدمات بهداشتی و تامین محل دائمی برای سکونت مردم زلزله زده با نارضایتی عمومی همراه بوده است.

جاسمی تصریح کرد:بحران جدیدی‌تر که در کمین زلزله‌زدگان قرار دارد بی شک گرمای هوا در سر پل ذهاب تا دمای ۴۰ درجه افزایش می‌یابد که شرایط غیرقابل‌تحملی را ایجاد می‌کند و بحران جدی را به‌دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: دراین شرایط انتظار داریم رئیس جمهور به عنوان رئیس دستگاه اجرایی کشور ۲ ساعت وقت بگذارد و از وضعیت حدود هشتاد هزار نفر زلزله‌زده این مناطق بازدید کند و برای ساماندهی آن‌ها تصمیمی جدی بگیرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار