کامرانی‌صالح با تأکید بر اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما را با وجود تمام موانع متعدد به خاطر خون شهدا نتوانستند از بین ببرند، اضافه کرد: ما باید در مسیر ولایت قرار گیریم و این امر حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
فرمانده انتظامی استان همدان گفت:محافل و یادواره شهدا قطب‌نمای مسیر سعادت جامعه بوده تا از راه و مسیر شهدا فاصله نگیریم.

به گزارش ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در نخستین یادواره ۱۵ شهید والا مقام نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد که با حضور مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدا دارای پیام بوده و محافل یادبود شهدای گرانقدر محفل عبرت گرفتن، حسرت و بصیرت است و مسیر این بزرگواران ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

وی با بیان اینکه همه شهدای گرانقدر زحمات فراوانی را برای انقلاب کشیده‌اند و همه ما به برگزاری یادواره شهدا نیازمندیم، افزود: در همه برهه‌های انقلاب اسلامی از پیروزی انقلاب و ۸ سال جنگ تحمیلی تا پیروزی جبهه مقاومت به خاطر رهبری ولایت‌فقیه و خون شهدای این مرز و بوم بوده و همه مدیون آنان هستیم.

کامرانی‌صالح با تأکید بر اینکه امروز همه دنیا به این نتیجه رسیده که انقلاب ما را با وجود تمام موانع متعدد به خاطر خون شهدا نتوانستند از بین ببرند، اضافه کرد: ما باید در مسیر ولایت قرار گیریم و این امر حفظ نظام اسلامی و ارزش‌های اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همواره باید انقلابی باشیم و برای حفظ ارزش‌های اسلامی انقلابی بمانیم، تصریح کرد: امروز دشمنان در دو حوزه موادمخدر صنعتی و شبکه‌های اجتماعی جنگ نرم را علیه ایران اسلامی آغاز کرده‌اند که در این راستا باید هوشیار بود.

کامرانی‌صالح با تأکید بر اینکه اگر می‌خواهیم در امنیت جامعه سهیم باشیم همه با وحدت و همدلی باید کمک کنیم، خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماهه امسال بیش از ۶.۵ تن انواع موادمخدر توسط همکاران نیروی انتظامی در استان همدان کشف شده که این امر نشان از جنگ نرم دشمن علیه نسل جوان کشور و ملت ایران اسلامی دارد و یک عزم ملی در مقابل این جنگ دشمن را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه اثرات مصرف موادمخدر صنعتی توسط جوانان ۷۰۰ برابر اثرات تخریبی حشیش است، تصریح کرد: با توجه به آموزش ساخت مواد صنعتی در آشپزخانه منازل توسط شبکه‌های اجتماعی نقش والدین و مردم در حوزه امنیت انکارناپذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: امروز بیش از ۸۰۰ کانال ماهواره‌ای به دنبال تخریب و آسیب به اعتقادات دینی مردم ایران اسلامی هستند که در این راستا با آموزش‌های لازم باید مراقب جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۰ هزار تماس تلفنی در سطح استان با ۱۱۰ گرفته شده است، اظهار کرد: بزرگترین سرمایه ما اعتماد مردم بوده و در حوزه امنیت همه خانواده‌ها باید مشارکت داشته باشند تا فرزندان و نسل جوان به دام شبکه‌های اجتماعی و موادمخدر نیفتند چرا که شبکه‌های اجتماعی مخرب‌ترین شیوه‌ها را از طریق جذاب‌ترین روش‌ها در پیش گرفته‌اند.

کامرانی‌صالح با تأکید بر اینکه شبکه‌های اجتماعی و آی. تی در دنیای امروز اجتناب‌ناپذیر هستند، اضافه کرد: باید با آموزش لازم در این دو حوزه مراقب بود.

در پایان یادواره از خانواده ۱۵ شهید نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد تجلیل و قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار