مراسم نکوداشت زنده یاد سردار رحیمی خورشیدوند از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی امروز در قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 01 March 2018

به گزارش تابناک قم؛مراسم نکوداشت زنده ياد سردار رحيمی خورشيدوند در ستاد فرماندهی انتظامی قم و با حضور خانواده آن مرحوم، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی و حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.در این مراسم  از خانواده ی سردار خورشيدوند و برخی از کارکنان بازنشسته ی ناجا تجليل شد.

نماينده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نيروی انتظامی را نيرويی مقتدر اما خويشتندار خواند که توانسته در دوران های گوناگون از کيان و اقتدار نظام اسلامی دفاع کند.

حجت الاسلام ذوالنوری رشادت ها، ايستادگی ها و مجاهدت های افرادی مانند سردار خورشيدوند را از برگ های زرین کارنامه ی قابل تقدير نيروی انتظامی بیان کرد.

وی جنگ امروز را پيچيده تر از جنگ تحمیلی دانست و گفت: دشمن در جبهه کنونی ناشناخته است و در قالب دوست در خانه های مردم خودنمايی می کند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابزار اينترنتی هنجارشکن، خلق عرفان های کاذب، فضای سايبری مخرب و پيام های رسانه ای آشوب آفرين و مخالف با اعتقادات مذهبی ملت ايران را از شيوه های دشمنی نوين بيان کرد.

سردار رحيمی خورشيدوند از فرماندهان نيروی انتظامی در استان های کهکلويه و بويراحمد، ايلام، کردستان و قم بود که بعد از 31سال خدمت صادقانه در 5مرداد سال89 در سن 48سالگی به علت عارضه قلبی و آسيب های ناشی از بمباران شيمیايی دوران دفاع مقدس به هم رزمان شهيدش پيوست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار