تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه معاون جدید سیاسی، امنیتی استانداری گیلان دارای تجارب موفق بوده، گفت: هیچ ذهنیتی درباره روز برگزاری مراسم معارفه وی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۶۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 13 February 2018

تابناک / رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه معاون جدید سیاسی، امنیتی استانداری گیلان دارای تجارب موفق بوده، گفت: هیچ ذهنیتی درباره روز برگزاری مراسم معارفه وی وجود ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه معاون جدید سیاسی، امنیتی استانداری گیلان دارای تجارب موفق بوده، گفت: هیچ ذهنیتی درباره روز برگزاری مراسم معارفه وی وجود ندارد.

محمدحسین قربانی درباره انتصاب علی‌اصغر جمشیدنژاد به‌عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان اظهار داشت: با توجه به تعاریف مدیران وزارت کشور و عملکرد موفق وی در چندین استان، دارای تجربیات موثر و مفیدی است.

وی افزود: بنده از انتصاب وی در این سمت هیچ‌گونه گله‌مندی نداشته و هیچ‌جا نیز این مساله را ابراز نکرده‌ام.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان درباره جلسه معارفه جمشیدنژاد اظهار داشت: با توجه به احترام و همدلی استاندار گیلان با مجمع نمایندگان و دعوت نمایندگان استان در مهمترین جلسات استان نشان از تعامل مثبت و سازنده نماینده‌عالی دولت با نمایندگان مردم گیلان دارد.

قربانی با اشاره به برگزاری روز معارفه معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در روز چهارشنبه پیش‌رو گفت: سالاری در تماسی با بنده درصدد برگزاری معارفه برای روز شنبه با حضور همه نمایندگان استان بود که با پیشنهاد بنده به بعد از ۲۲ بهمن منتقل شد که مورد قبول استاندار نیز واقع شد.

وی گفت: قطعا هیچ ذهنیتی درباره روز برگزاری مراسم معارفه وجود ندارد. ما پیش از این نیز شاهد بوده‌ایم جلسات مهم استانداری و کمیته برنامه‌ریزی، شورای اداری یا حتی حضور مسئولان کشوری با حضور نمایندگان استان برگزار شده و همکاری و همیاری خوبی در این زمینه وجود دارد.

قربانی با تاکید بر اینکه حضور نمایندگان مجلس هم بر غنای جلسات استانی افزوده و هم به توسعه استان کمک می‌کند، گفت: تمامی قوای نظام باید کنار همدیگر مشکلات مردم را حل کنند و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: تنها راه توسعه کشور و استان در گرو همکاری تعاون و همدلی است که با حفظ اختلاف‌نظرها برای گرفتن حق استان باید این وحدت رویه را به‌کار برد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار