تابناک مرکزی: مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح اله استان مرکزی گفت: مجمع همفکری آینده‌سازان انقلاب اسلامی با دو راهبرد فاطمی برای دختران و علوی برای پسران با حجت‌الاسلام پناهیان، فرمانده سپاه روح‌اله و مدیرکل آموزش و پرورش در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 08 February 2018

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ محمد تقی امینی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح اله استان مرکزی به اهداف مجمع همفکری آینده سازان اشاره کرد و افزود: هدف از اجرای مجمع ،اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سرعت بخشیدن به روند تربیت نیروهای آینده‌ساز نظام وتمدن جدید اسلامی و پیشبرد اهداف و مأموریت های سازمانی بسیج دانش‌آموزی با همفکری نظام مند دانش‌آموزان بسیجی خوش فکر وفعال سراسر کشوراست.

وی افزود: تقویت وتوسعه ظرفیت های تجربه اندوزی دانش آموزان بسیجی وآینده ساز برای مدیریت آینده جامعه، پایش محیطی وترسیم موقعیت بسیج دانش  آموزی در عرصه های تعلیم وتربیت، ارتقاء فرهنگ کار تشکیلاتی ونیروسازی برای شرایط موجود وآینده نزدیک بسیج دانش آموزی وانسجام بخشی وارتقاء منزلت دانش آموزان بسیجی نیز از دیگر اهداف برگزاری این مجمع است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه روح اله استان مرکزی تصریح کرد: مشکلات دانش آموزان در زمینه های فضای مجازی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی و عفاف و حجاب در این مجمع مطرح و درباره رفع آن، نظرات نخبگان اعلام و برای اجرایی شدن جمع بندی می‌شود.

امینی با تاکید بر اینکه برگزاری مجامع همفکری آینده سازان علوی و فاطمی همفکری و تبادل نظر با دانش آموزان صاحب ایده در خصوص موضوعات مختلف و حرکت در جهت برنامه های پیش بینی شده سازمان بسیج دانش آموزی است، گفت: امروز کارگروه‌های این مجمع با حضور5 نخبه از هر شهرستان و با حضور  حجت‌الاسلام پناهیان، فرمانده سپاه روح‌اله و مدیرکل آموزش و پرورش در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: ایده‌ها و طرح‌های این مجمع اکثرا در سطح مدارس استانی اجرایی شده است و طرح ها و نظراتی نیز برای اجرا در سطح کلان به مسئولان کشوری ارجاع داده شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار