سردار شجاع در گفتگو با رسانه ها مطرح کرد:
کلاهبرداری از رانندگان تاکسی که با فریب و ارائه اطلاعات غلط در بیرجند حادث شد. متهم با پیگیری پلیس دستگیر و به 11 مورد تخلف خود در کلاهبرداری از رانندگان تاکسی اعتراف کرده است.
کد خبر: ۵۵۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 29 January 2018

تابناک خراسان جنوبی: فرمانده نیروی انتظامی در جلسه ای با حضور خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از رانندگان تاکسی در شهرستان بیرجند مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی فردی ناشناس از آنها در پوشش مسافر بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بنابر گزارش تسنیم، سردار شجاع افزود: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند در بررسی‌ها دریافتند فردی 23 ساله به طور پراکنده تعدادی راننده تاکسی که از سن بالایی برخورد بودند را طمعه خود قرار می‌دهد و با گرفتن سرویس دربستی چندین مسیر راه انتخاب و پس از طی مسافتی با اعتمادسازی و اینکه او کامیون‌دار و اتوبوس‌دار در شهرستان بیرجند است راننده را خام گفته خود می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: متهم با نام بردن افراد سرشناس در زمینه کامیون و اتوبوس داری اعتماد راننده‌های تاکسی را به خود جلب می‌کند و در نهایت مسیر شهرک صنعتی بیرجند را انتخاب که برای گرفتن بارنامه به آنجا باید مراجعه کند.

شجاع افزود: متهم بعد از آنکه عنوان می‌کند که باید مدارک را از راننده کامیون بگیریم دوباره به شهر بیرجند مراجعه کرده و در کوچه‌های قدیمی به در منزلی مراجعه و سپس از راننده تاکسی درخواست مبلغ‌های 50 تا 100 هزار تومانی می‌کند که باید به راننده خود پرداخت کند که راننده‌های تاکسی هم با اعتماد به این شیاد مسافرنما مبلغ را پرداخت و متهم پس از دریافت پول متواری می‌شود.

وی گفت: در ادامه مأموران انتظامی شهرستان بیرجند با تلاش شبانه روزی، گشت زنی و کنترل حوزه استحفاظی متهم را در یکی از خیابان‌های اصلی شهرستان بیرجند شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی ادامه داد: متهم 23 ساله به 11 فقره کلاهبرداری راننده‌های تاکسی در شهرستان بیرجند اعتراف کرد.

شجاع با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال 243 پرونده کلاهبرداری در انتظامی استان تشکیل و نسبت به سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است تصریح کرد: در کشفیات این پرونده‌ها 78درصد پرونده‌ها به نتیجه رسید که نسبت به سال گذشته 6 درصد افرایش نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار