مطابق برنامه ریزی های انجام شده:
بنابر اظهارات رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی ذخیره‌ سازی اقلام شب عید و پایان سال صورت گرفته و میزان ذخیره میوه مورد نیاز به طور کامل برنامه ­ریزی شده است.
کد خبر: ۵۵۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 28 January 2018

تابناک خراسان جنوبی: رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در نشست خبری با خبرنگاران بیان داشت: ذخیره‌سازی اقلام شب عید و پایان سال صورت گرفته و میزان ذخیره میوه مورد نیاز به طور کامل برنامه ­ریزی شده است. وی بیان داشت: میوه سیب خریداری و در سردخانه‌ها موجود است و  50 درصد از ظرفیت پرتقال نیز خریداری و به سردخانه منتقل شده و 50 درصد دیگر آن در طول ماه آینده به استان منتقل می‌شود.

 

ولی پور مطلق در ارتباط با خرید مرغ منجمد گفت: مرغ منجمد به حد نیاز در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است. از طرفی در مقایسه با دی ماه سال گذشته که حدود یک میلیون و 600 هزار قطعه جوجه‌ریزی شده بود امسال یک میلیون و 800 قطعه جوجه ریزی در استان صورت گرفته است.

 

ولی‌پورمطلق با بیان اینکه با توجه به جوجه ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود قیمت مرغ در بازار آزاد نیز بالا نرود اظهار داشت: در این راستا قیمت مرغ منجمد برای مغازه‌دار درب سردخانه 5 هزار و 800 تومان است.

 

وی درباره تخم مرغ نیز خاطرنشان کرد: سالانه در خراسان جنوبی 4 هزار و 595 تن تخم مرغ مازاد تولید می‌شود که از میزان تعهد ما بیشتر است.

 

وی همچنین اظهار داشت همزمان با دهه فجر به همت جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تعدادی طرح کشاورزی نیز بهره برداری و  افتتاح خواهد گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار