رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه ار پرداخت بیش از ۹۴۶۸ فقره تسهیلات بانکی به زلزله زدگان کرمانشاه به مبلغ بیش از ۹۸۳ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 16 January 2018

منبع خبر : ----
-
+
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه ار پرداخت بیش از 9468 فقره تسهیلات بانکی به زلزله زدگان کرمانشاه به مبلغ بیش از 983 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهزاد جلیلیان ، در مورد آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات بانکی به زلزله زدگان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا تاریخ 21 دی ماه، در بخش تسهیلات تعمیرات و بازسازی 15 هزار و 742 فقره تسهیلات به بانک معرفی شده که رقم آن نیز 2350 میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: از این تعداد 10 هزار و 256 فقره با مبلغ 1463 میلیارد ریال در مرحله انعقاد قرارداد است.

مدیر امور شعب بانکی ملی استان کرمانشاه تعداد تسهیلات پرداخت شده تا تاریخ 21 دی ماه را نیز 9468 مورد با بیش از 983 میلیارد ریال اعتبار اعلام کرد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: دربخش تسهیلات خرید تجهیزات منزل هنوز پرداخت صورت نگرفته، زیرا باید کار ساخت منازل تا مرحله‌ای پیش برود و بعد تسهیلات خرید وسایل به خانوارها پرداخت شود.

وی با بیان اینکه کار پرداخت تسهیلات به روز و با سرعت هرچه تمام انجام می‌شود، افزود: شعب بانک هر روز تا شب و حتی در روزهای تعطیل هم ارائه خدمات می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برای پیشبرد هرچه سریع‌تر کارهای مردم با استقرار اکیپ در برخی از مناطق زلزله زده از جمله ازگله که شعبه بانکی نداشت، کار را سرعت دادیم.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد روند پرداخت تسهیلات در آینده سرعت بیشتری بگیرد و عنوان کرد: بخشی از کار به سایر دستگاه‌ها مانند بنیاد مسکن و شهرداری بستگی دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار