رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز دومین مرحله توزیع بسته یک ماهه اقلام غذایی میان زلزله زدگان غرب کشور خبر داد و گفت: ۴۰ هزار بسته اقلام غذایی یک ماهه با میانگین قیمت هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه شده و در میان زلزله زدگان در حال توزیع است.
کد خبر: ۵۵۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 14 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، مرتضی سلیمی درباره دومین مرحله توزیع اقلام غذایی میان زلزله‌زدگان کرمانشاهی، اظهارکرد: با توجه به وظایف انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر در کمک‌رسانی بهزلزله‌زدگان استان کرمانشاه، دومین مرحله تهیه و توزیع سراسری بسته‌های غذایی در شهرستان‌های سرپل ذهاب، ازگله، ثلاث باباجانی آغاز شد.

وی با بیان اینکه 40 هزار بسته اقلام غذایی یک ماهه با میانگین قیمت هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال تهیه شده است، عنوان کرد: این اقلام به وسیله 40 دستگاه خودرو کامیونت و وانت کمکدار به مناطق زلزله زده حمل و در حال توزیع است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره بسته اقلام غذایی یک ماهه، اظهار کرد: هر بسته شامل برنج، نمک تصفیه شده خوراکی، کنسرو خورشت قورمه سبزی، خورشت

قیمه، کنسرو لوبیا چیتی، کنسرو تن ماهی، عدس سبز، لوبیا چیتی، قند، روغن مایع خوراکی و شکر و چای با وزن تقریبی 30 هزار و 590 تن است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر و به گفته سلیمی، توزیع بسته‌های غذایی از روز گذشته(23 دی ماه) آغاز شده و تا این لحظه 9000 بسته در میان زلزله زدگان کرمانشاهی توزیع شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار