رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام گفت: در اسفندماه سال جاری مسابقات باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 13 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ناصر پورعلی‌فر در مجمع انتخابات هیأت ورزشی بدن‌سازی و پرورش اندام چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: انتخاب رئیس هیأت شهرستان جزو وظایف رئیس هیأت استان نیست.
وی با اشاره به اینکه کمیسیون ماده 5 این اجازه را به ادارات کل ورزش و جوانان استانی داده تا از کمک هیأت‌ها به‌عنوان ذی‌نفع استفاده کند، افزود: اگر هر انتقادی به عملکرد هیأت‌های مختلف وارد است باید به ادارات کل ورزش و جوانان استان منتقل شود.
رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام با بیان اینکه در اسفندماه سال جاری مسابقات باشگاه‌های کشور و انتخابی تیم ملی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به میزبانی استان فارس برگزار می‌شود، ادامه داد: این مسابقات در روزهای نهم، دهم و یازدهم برگزار می‌شود و افراد انتخاب شده در دهه اول اردیبهشت‌ماه سال آینده به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام می‌شوند.
پورعلی‌فر با تأکید بر اینکه افراد انتخاب شده برای تیم ملی تا زمان اعزام در اردو خواهند بود، عنوان داشت: جمعاً 23 ورزشکار در سه رشته فیزیک و بادی کلاسیک و بادی بیلدینگ به‌همراه مربیان به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مغولستان اعزام می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بحث پرورش اندام بانوان هیچ فعالیتی صورت نگرفته است مگر اینکه این افراد در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند، اما بانوان در بخش مچ‌اندازی فعال هستند و مسابقات آن به‌صورت مرتب برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون بدن‌سازی و پرورش اندام اضافه کرد: به‌ احتمال‌زیاد مسابقات مچ‌اندازی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر هم در بخش مردان و هم بانوان در استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار