رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: صالحی فردی نیکوکار، جستجو‌گر، جوانمرد و دانشمند است که در ردیف چهار دانشمند بزرگ جهان اسلام محسوب می‌شود.
کد خبر: ۵۴۲۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 23 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین علی‌اکبر صالحی در مراسمی که با عنوان تجلیل از چهره‌های ماندگار و در آیین نکوداشت دکتر جواد صالحی از نخبگان و دانشمندان اهل قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد اظهار داشت: مهمترین بخشی که در معرفی الگوهای شاخص برای جوانان ما مهم و اساسی است معرفی افرادی است که جوانان راه رشد و حرکت به سوی موفقیت را بتوانند بهتر درک کنند.

وی افزود: باید نیازسنجی جوانان امروز انجام شده و با بهره مندی از همین نیازهای جوانان هدفی را که باید در مسیر معرفی چهره برتر داریم پیش رو قرار دهیم تا مسیر مطلوبی را برای آیندگان ترسیم کنیم.

صالحی عنوان کرد: در زمینه معرفی چهره‌های ماندگار آنچه که از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است بهره‌مندی از خاطرات این چهره‌هاست چراکه با جمع‌آوری و بیان خاطرات چهره‌های ماندگار می‌توان الگوها را به شکلی مطلوب برای جوانان و به خصوص نسل‌های آتی معرفی کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: جهان اسلام امروز شخصیت‌های علمی بزرگی دارد که یکی از آنها دکتر جواد صالحی برادر من است و تنها در بخش علمی به استناد مراجع بین‌المللی از دانشمندان خوش فکر جهان اسلام هستند و در توصیف برادر خود مصمم بودن، خودباوری، اعتماد به نفس و همچنین حرکت در مسیر با شجاعت است.

وی بهره مندی از منابع علمی را از دیگر شاخص های شخصیتی جواد صالحی عنوان کرد و افزود: صالحی فردی نیکوکار، جستجو‌گر، جوانمرد و دانشمند است که در ردیف چهار دانشمند بزرگ جهان اسلام محسوب می‌شود که زکات علمی خود را با خیرخواهی و نیکوکاری داده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار