مهدی عبدالمالکی در گفتگو با تابناک:
قائم مقام شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری ویژه برنامه "یلدای دلتنگی" در شب یلدا با همکاری انجمنهای ادبی و به منظور نکوداشت چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 20 December 2017
مهندس مهدی عبدالمالکی در گفتگو با خبرنگار تابناک با اشاره به اینکه این ویژه برنامه ساعت 16 الی 19 روز چهارشنبه 29 آذرماه  باحضور شاعران و هنرمندان در محل فرهنگسرای گل نرگس واقع در ابتدای شهرک ژاندارمری برگزار می شود، افزود: در این برنامه، شاعران، اساتید، اهالی فرهنگ و هنر و ادیبان کرمانشاهی در آستانه فرارسیدن طولانی‌ترین شب سال با اجرای مراسم عصر شعر و دلنوشته، به بزرگداشت جانباختگان زلزله ویرانگر اخیر استان کرمانشاه خواهند پرداخت.

علاقمندان به شعر و ادب فارسی برای حضور در این ویژه برنامه و شرکت درمراسم بزرگداشت جانباختگان زلزله می‌توانند به واقع در انتهای خیابان کسری(ابتدای شهرک ژاندارمری) طبقه ششم فرهنگسرای گل نرگس مراجعه کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه همچنین از مشارکت این سازمان در  برپایی نمایشگاه خیابانی کاریکاتور، تصویرسازی و پوستر خیابانی "اشک یلدا" که از 27 تا 30 آذرماه در پارک نوبهار کرمانشاه برپاست خبرداد وگفت: این نمایشگاه با همکاری شهرداری کرمانشاه، حوزه هنری و انجمن کاریکاتور و مجموعه نینوا در چهارراه نوبهار برپا شده است.

وی یادآور شد: نهم دیماه نیز نمایشگاه عکس در پاسداشت درگذشتگان زلزله کرمانشاه در نگارخانه شهر واقع در چهارراه جوانشیر برپا خواهد شد.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار