معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در پیامی به "آیین نکوداشت دکتر منوچهر دوایی، اولین رییس دانشگاه جندی‌شاپور" با ابراز امیدواری نسبت به الگوبرداری از مجاهدت‌های دکتر دوایی٬ زحمات و تلاش‌های وی را ارج نهاد.
کد خبر: ۵۴۰۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 19 December 2017
در این آیین که امروز (سه‌شنبه، 28 آذرماه) در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، ارج‌نامه دکتر سورنا ستاری خطاب به دکتر دوایی قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

«استاد ارجمند و پزشک حاذق جناب آقای دکتر منوچهر دوایی

خدمت به ایران، سرزمین مادری، در هر مکان و هر زمان مقدس است و ستودنی. لیکن در شرایط خاص و بحرانی حضور موثر داوطلبانی که به دور از مال‌اندیشی‌های معمول، خدمت به مردم را وظیفه می‌دانند و از بذل جان و مال و علم و عمل خود دریغ نمی‌ورزند، اجر دگری دارد و تلالویی دیگر.

اینگونه است که حضور به موقع، اثرگذار، داوطلبانه و عاشقانه جنابعالی به عنوان پزشک جراح و مدیر مراکز درمانی در آغازین روزهای جنگ که وطن از تجاوز دژخیمان شیطان‌صفت زخم خورده بود و خسته، هرگز از حافظه تاریخی مردم این سرزمین، خاص رزمندگان و جان‌فشانان که توسط شما در حساس‌ترین لحظات زندگی مداوا شدند، فراموش نخواهد شد.

امید است که این مجاهدت‌ها الگویی شود برای جوانان برومند و آینده‌ساز کشور به ویژه نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر که پیشرفت و تعالی ایران به همت و اراده ایشان گره خورده است. همچنین امیدوارم که تکریم و تجلیل از جنابعالی فرصتی را فراهم آورد که خدمات شما و سایر پزشکان نخبه و فرهیخته کشور در سال‌های دفاع مقدس بیش از پیش شناخته شود و به عنوان تجربه‌ای گران‌بها به نسل فعلی و نسل‌های آتی سپرده شود.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و کامیابی برای جنابعالی، ارج‌نامه حاضر را تقدیم نموده و عزت و افتخار روزافزون‌تان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

سورنا ستاری
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان»
 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار