حکم نماینده ولی فقیه در استان برای حجت الاسلام رمضان زاهدی اصل
طی حکمی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان آقای حجت الاسلام رمضان زاهدی اصل را به مسئولیت دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب فرمودند.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 03 December 2017

تابناک خراسان جنوبی: طی حکمی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان آقای حجت الاسلام رمضان زاهدی اصل را به مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب فرمودند. متن این حکم به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ رمضان زاهدی اصل " دامت‌افاضاته"

سلام علیکم

نظر به تعهد، کارآمدی و شایستگی جنابعالی و بنا به پیشنهاد دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی به موجب این ابلاغ به عنوان مسئول دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند سبحان و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و عنایات حضرت ثامن الائمه حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در اجرای منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و رهنمودهای معظم له در خصوص مسائل مهم فرهنگی با دریافت و ارائه دیدگا‌ه‌ها و نقطه نظرات نیروهای مومن انقلابی؛ گامی موثر در راه پیشبرد و ارتقاء فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی برداشته و منشاء خدمات در این حوزه بسیار حساس باشید.


قابل ذکر است ریاست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی از جمله مسئولیت های قبلی حجت الاسلام زاهدی اصل می باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار