تغییرات در یک رسانه انقلابی
پیام تیرانداز، نویسنده و روزنامه‌نگار، دانش‌آموخته مدیریت رسانه در مقطع دکترا و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان مدیرعامل جدید فارس منصوب شد. این انتخاب پس از استعفای سیدنظام الدین موسوی از این مسئولیت صورت گرفت.
کد خبر: ۵۳۱۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 30 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از فارس، در پی استعفای سیدنظام الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، هیات مدیره این خبرگزاری پس از موافقت با استعفای موسوی، طی چند جلسه به بررسی گزینه های موجود برای مدیریت جدید این رسانه پرداخت که نهایتا، پیام تیرانداز از فعالان و مدیران باسابقه رسانه ای را به عنوان مدیرعامل جدید این خبرگزاری انتخاب و معرفی کرد.

پیام تیرانداز، نویسنده و روزنامه‌نگار، دانش‌آموخته مدیریت رسانه در مقطع دکترا و فارغ‌التحصیل رشته مدیریت استراتژیک در مقطع کارشناسی ارشد است. وی از اواخر دهه هفتاد تاکنون سوابق متعددی در زمینه‌های خبرنگاری، روزنامه‌نگاری، مدیریت، آموزش و پژوهش در حوزه رسانه دارد.

تیرانداز متولد 1359 و جوان‌ترین مدیرعامل خبرگزاری فارس از بدو تاسیس تاکنون خواهد بود. وی از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در اواخر دهه هفتاد و از اولین خبرنگاران و موسسان شبکه خبر دانشجو است.

مدیریت «اندیشکده باران»، تهیه‌کننده برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شبکه‌های یک و پنج صداوسیما چون «مصیر» و «توقف ممنوع»، مدیرمسئول «هفته‌نامه پنجره» و معاون خبر و سردبیر «خبرگزاری مهر» بخشی از سوابق وی در این عرصه است.

سید نظام الدین موسوی مدیرعامل پیشین خبرگزاری نیز از شهریور سال 1390 این مسئولیت را برعهده گرفت که از جمله مهمترین اقدامات دوره مدیریت وی می توان به تاسیس دانشکده رسانه فارس،تربیت نیروهای متعهد و متخصص در باشگاه توانا برای جریان رسانه ای جبهه انقلاب، راه اندازی استودیو خبرگزاری و توسعه بخش مولتی مدیا و همچنین تقویت گروه های فضای مجازی در شبکه های مختلف اجتماعی اشاره کرد.

تقویت و توسعه دفاتر خبری در خارج از کشور، تاسیس و طراحی سایت ها انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و سایت افغانستان، شبانه روزی کردن فعالیت خبری و تحریریه این خبرگزاری و نیز راه اندازی 31 سایت استانی از دیگر فعالیت های صورت گرفته در دوره اخیر مدیریتی فارس است.

پیش از موسوی نیز حمیدرضا مقدم‌فر از سال 1386 تا 1390 بر این رسانه بزرگ کشور مدیریت می‌کرد. مهدی فضائلی هم از سال 1381تا 1386 مدیریت این رسانه تاثیرگذار جبهه انقلاب را بر عهده داشت.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار