قدردانی و نکوداشت استاد ارزنده ادبیات کشور
نکوداشت از دکتر محمد جعفر یاحقی پژوهشگر ، نویسنده ، استاد زبان و ادبیات فارسی و عضو پیوسته شورای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نیز مدیر قطب علمی فردوسی‌شناسی دانشگاه مشهد انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۳۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 28 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، احمد محبی با اعلام این خبر بیان داشت: این نکوداشت در راستای صیانت از مرزهای علم واندیشه برگزار می‌شود، چرا که استان خراسان‌‌جنوبی مهد علم و فرهنگ و هنر کشور است  و در طول زمان مشاهیر و مفاخر بی‌شماری در دامان خود پرورانده است.

وی با بیان اینکه دکتر محمد جعفر یاحقی پژوهشگر ، نویسنده ، استاد زبان و ادبیات فارسی  و عضو پیوسته شورای فرهنگستان زبان و ادب فارسی و نیز مدیر قطب علمی فردوسی‌شناسی دانشگاه مشهد می‌باشد تصریح کرد: از همین رو در نظر است مراسم نکوداشت و تجلیل از چندین دهه خدمات علمی و فرهنگی این استاد فرهیخته با دعوت از علاقه‌مندان، شاگردان، هم‌استانی‌ها، مسؤولین و اساتید کشور را در سال جاری برگزار نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دکتر محمدجعفر یاحقی از جایگاه علمی بالایی برخوردار است یادآور شد: باید کارهای این مفاخر بزرگ را به جامعه معرفی کنیم و برای جوانان الگوسازی کنیم، چرا که متاسفانه نسل جدید ما با مفاخر و بزرگان استان آشنا نیستند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
تو کلاس هاش که حرفی برای گفتن نداشت بهین نامه باستان هم سرقت ادبی از فروغی بود مردی تزویرگر ریا کار و دهاتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار