تامل در باب یک خبر ورزشی
دهمین دوره مسابقات کورس اسبدوانی استان روز جمعه برگزار شده است که نگاهی به این رویداد ورزشی نشان می دهد چقدر استفاده از مراسم ورزشی برای ایجاد شادابی و تفریح به مردم استان از نگاه مدیران ورزش استان دور است. در همین رابطه انعکاس این موضوع در یکی از رسانه ها نیز خودش جالب توجه است.
کد خبر: ۵۲۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 25 November 2017
تابناک خراسان جنوبی: روز جمعه برخی خبرگزاری ها از دهمین دوره مسابقات کورس اسبدوانی استان با حضور تیم هایی از گناباد و بیرجند خبری را منتشر کردند. 

به طور قطع ورزش اسب دوانی و دیدن رقابت سوارکاران از نزدیک آن هم در طولی به اندازه 1700 متر می تواند حداقل برای عده ای علاقه مندان ورزش جذاب باشد. با این حال از خبرهای تصویری منتشر شده معلوم است که هیچ گونه حرکتی برای دعوت عمومی با حضور مردم از سمت اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند انجام نشده و یا اقدامات صورت گرفته کافی نبوده است. 

به نظر می رسد وقتی برای چنین برنامه هایی مراحل سختی مانند تدارک مسابقه و حضور اسب ها و سوارکاران، داور و مسئولان انجام می شود، خوب است که برای مردم هم که علاقه مندند چنین مسابقاتی را از نزدیک ببینند نیز هماهنگی هایی صورت گیرد. این اتفاق نشان می دهدحضور مردمی در اینگونه برنامه ها تا چه اندازه در نگاه مدیریت ورزش ناچیز است. 

جالب توجه تر اینکه یکی از خبرگراری های منطقه ای این مراسم را با یک تصویر غیر واقعی از کورس مسابقاتی با حضور دهها هزار تماشاگر منتشر کرده است.

امید می رود مدیریت ورزش استان و خصوصا مدیران روابط عمومی با همکاری رسانه ها برنا مه های اینچنینی را به شکل های موثر به اطلاع علاقه مندان برسانند و شاهد حضور مردم نیز در اینگونه رقابت ها باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار