جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه صبح امروز به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۲ 22 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش دهدشت در آغاز این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی شجره ی خبیثه داعش به ملت و رهبری انقلاب  موضوعات اخذ عوارض آموزشی و واریز آن به حساب خزانه، گزارش شهرداری پیرامون احراز مالکیت زمین های پیش بینی شده جهت توسعه فضای آموزش وپرورش، جلوگیری از تشکیل کمیسیون ماده ۱۰۰برای مدارس غیر دولتی که شرایط آموزش و پرورش را دارند، برنامه ریزی واقدام به برگزاری مراسم جشن عبادت دانش آموزان، بحث و تبادل نظر پیرامون هفته بسیج، برگزاری کارگاه بهداشت و روان و جلوگیری از سوء مصرف مواد مخدر برای مدیران مدارس و لزوم سنگ فرش کردن پیاده رو حد فاصل دبستان فرهنگیان تا مدرسه امام صادق(ع) را مطرح و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این جلسه گفت : با توجه به مشکلات فراوان شهرداری دهدشت در بحث اعتبارات ، مشکلات آموزش و پرورش باید اولویت بندی شوند تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت های ممکن نسبت به حل انها اقدام کنیم.
برخه پیرامون اخذ عوارض آموزشی گفت : همه ی اماکن دولتی و غیر دولتی که ساخته می شوند مطابق قانون باید عوارض آموزشی آنها پرداخت شود و فیش پرداختی را تحویل دهند که تا الان همه ی فیش های پرداختی موجود و آموزش وپرورش موظف است فیش های پرداختی را تحویل بگیرد.

سرهنگ پور بهشت جانشین سپاه ناحیه دهدشت در این جلسه با تبریک هفته بسیج و نابودی کامل گروه تروریستی داعش گفت: سازمان بسیج دانش آموزی در همه ی کشور فعال است و کمیته برنامه ریزی آن در وزارت،ادارات کل و شهرستان ها به شکل مستمر و فعال مشغول به کار هستند.

وی افزود: برگزاری چهار یادواره ی شهدای دانش آموز در مدارسی که شهدا مشغول تحصیل بودند، برگزاری مسابقان ورزشی، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، اعزام ۶۲۰دانش آموز پسر و ۱۲۰دانش آموز دختر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق جنگی و برگزاری نمایشگاه در مورد مواد مخدر از جمله برنامه هایی است که در آینده نزدیک برگزار خواهند شد.

حجه الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و با تبریک نابودی شجره ی خبیثه داعش به دست رزمندگان جبهه مقاومت که این غده کثیف را از کشورهای اسلامی پاک کردند گفت : همه ی نهاد ها و ادارات باید آموزش و پرورش را یاری کنند.حسینی افزود : باید نسبت به جوانان کارهای خوب فرهنگی انجام شود تا در میان امواج پرتلاطم دشمن به خطر نیفتند و دانش آموزان ما باید بصیرت سیاسی داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد.حسینی افزود : چون آینده همه ی ما و کشور ما به آموزش و پرورش وابسته است، پس باید در همه ی زمینه ها به آن کمک شود و اگر آینده خوب می خواهیم باید به آموزش و پرورش بیشتر اهمیت دهیم.
امام جمعه دهدشت در مورد برگزاری جشن تلکیف در مصلی دهدشت گفت: باید دانش آموزان را نسبت به این موضوع آگاه کنیم و بدانیم که نسبت به جشن تکلیف پسران نیز حساس باشیم که رها کردن آنها خطای بزرگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار