استاندار مازندران گفت: اعتدال گرایی، راه پیشرفت و بلوغ سیاسی مازندران است.
کد خبر: ۵۲۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 21 November 2017
مهر، محمد اسلامی بعدازظهر سه شنبه ۳۰ آبان ماه در نشست با احزاب و گروههای سیاسی استان اعتدال گرایی را راه پیشرفت دانست و با اشاره به این که کسی با تند روی و افراط بجایی نمی رسد، گفت: بلوغ سیاسی، نیازمند تحمل عقیده مخالف است.
 
وی، با اشاره به این که احزاب باید با استاندار و مدیران در قالب های مختلف گفتگو و تعامل کنند، افزود: رشد و بلوغ سیاسی، نماد توسعه سیاسی است و ضریب تحمل باید بالا برود و مواضع مشترک تقویت شود.
 
استاندار با اشاره به این که خط مشی دولت تدبیر و امید، خط مشی اعتدال است، تصریح کرد: مفهوم این اعتقاد این است که در چارچوب نظام و ضوابط همه کسانی که دارای ظرفیت و توانمندی هستند باید بکارگیری شوند.
 
اسلامی با تاکید بر این که در نظام جمهوری اسلامی همه ما مکلف به خدمت بی منت هستیم و در مورد تغییر وضعیت معیشت مردم وظیفه داریم، گفت: شایسته سالاری مبنای بنده در انتصابات است و به گرایش سیاسی کاری ندارم.
 
وی با بیان این که خدا را شاکرم که در سرزمین علویان خدمت می کنم و مازندران را استانی سرشار از ظرفیت های انسانی و طبیعی والا می بینم، گفت: اهداف و سیاست های جاری و توسعه ای کشور در قانون بدرستی نوشته و تبیین شده لیکن باید در سایه تعامل و همفکری، روش ها و راهبردهای تحقق این سیاست ها را نیز بدرستی تدوین و دنبال کنیم.
 
استاندار با اشاره به این که برای تسهیل فضای کسب و کار باید بر اساس اقتضائات و توانمندی های استان برنامه ریزی شود، افزود: باید ببینیم تولید استان چه موانعی داشته که مازاد آن نتوانسته بدرستی به بازارهای فروش عرضه شود.
 
اسلامی با بیان این که حلقه های مفقوده کسب و کار در مازندران باید شناسایی و رفع شود، تصریح کرد: با برند سازی باید زمینه شهرت جهانی محصولات و عرضه تولیدات استان در بازارهای جهانی فراهم شود.
 
مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که گرایش سیاسی در اولویت قرار ندارد و مهم، فکر ، نگاه و بینش صحیح است، خاطر نشان ساخت: فکر همگرا، کارکرد هم افزا و رویکرد واحد زمینه ساز پیشبرد امور، توسعه بخش های مختلف و گره گشایی در امور است.
 
اسلامی با بیان این که اتاق های فرمان های متعدد، مازندران را عقب نگه داشته است، گفت: گرایش های محلی و منطقه ای، توسعه استان را به تاخیر انداخته است و برای اعتلای مازندران، نیازمند نگاه یکپارچه به منافع استان هستیم.
 
نماینده عالی دولت در مازندران، با بیان این که در آغاز کار چند ماموریت مهم را در دستور کار قرار دادیم، عنوان کرد: به فرمانداران تکلیف کردیم تفکیک زباله از مبدا و پاکسازی جنگل، سواحل و عرصه های مختلف استان را به جد دنبال کنند.
 
استاندار توجه به روستاها، تقویت اشتغال و تولید مولد و ارتقا معیشت و اقتصاد روستاییان به منظور تثبیت جمعیت روستایی را از برنامه های مهم استان برشمرد و گفت: بوم گردی در استان باید تقویت شود و دولت نیز برای اشتغال روستایی، اعتبار و برای بوم گردی طرح هایی قائل شده است.
 
وی با اشاره به این که محرومیت هایی در استان هست و باید امید در دل مردم ایجاد شود، ابراز کرد: مازندران ذخایر و نیروی انسانی بی نظیری دارد و می تواند به درجات عالی در حوزه های مختلف توسعه ای دست یابد.
 
اسلامی با بیان این که در جهت عرضه محصولات استان به بازارهای فروش با استانداران و سفرا تعامل داریم و در حال پیگیری امور هستیم، خاطر نشان ساخت: باید شرکت های بازرگانی ایجاد و تقویت شود و محصولات ذخیره سازی و بدرستی نگهداری و بتدریج وارد بازار گردد.
 
استاندار مازندران، تاکید کرد: اصلاح نظام و سلامت اداری و ارتقا سیستم اداری و رسیدگی به امور مردم و تسهیل فضای کسب و کار در سایه تلاش میسر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار