حسن شبانی با کسب اکثریت آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات اسکیت استان خراسان جنوبی برگزیده شد.
کد خبر: ۵۲۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 21 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، ظهر  29 آبان ماه، مجمع عمومی انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان جنوبی با حضور محمد رضایی رییس فدراسیون اسکیت کشور در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

در مجمع عمومی انتخاب رییس هیات اسکیت خراسان جنوبی حسن شبانی با کسب 10رای از 15رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس جدید هیات اسکیت استان خراسان جنوبی برگزیده شد.

در این مجمع افضل پور مدیرکل ورزش و جوانان استان، با بیان اینکه رشته اسکیت رشته ای جذاب است خواستار توجه ویژه هیات به سنین پایه در این رشته شد.

وی گفت باید رتبه اسکیت خراسان جنوبی در سطح کشور ارتقا یابد چراکه اعتقاد داریم با تلاش و همدلی موجود درهیات استان می توان به این مهم دست یافت.

افضل پور افزود: این رشته با توجه به ظرفیت‌های موجود هنوز جایگاه مطلوبی در استان ندارد و باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی و ارتقا دانش مربیان، این رشته را گسترش دهیم.

مسئول ورزش استان گفت باید از ظرفیت و پتانسیل تمامی نیروها جهت پیشرفت این رشته ورزشی در سطح کشور استفاده کرد و تمامی هیات های شهرستان ها باید فعال شوند.

وی خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی می تواند به توسعه ورزش همگانی نیز کمک شایانی بکند و لازمه آن توسعه زیرساخت ها در رشته های مختلف ورزشی است.

افظل پور گفت باید سطح کمی وکیفی مربیان اسکیت نیز در سطح استان ارتقاءیابد.

در ادامه این جلسه نیز رییس فدراسیون اسکیت ضمن تبریک هفته بسیج، عنوان کرد اسکیت رشته نوپایی در سطح کشور است که باید توجه ویژه ای به آن شود.

وی گفت به تمامی وعده هایی که در فدراسیون داده شده است جامعه عمل پوشانده ایم وامیدواریم در سالیان آینده اسکیت را به جایگاه اصلی آن برگردانیم.

رییس فدراسیون خاطرنشان کرد تمامی استان ها را زیر نظر داریم و در انتخاب بازیکنان تیم ملی به هیچ وجه سلیقه ای عمل نخواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار