استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، گفت: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.
کد خبر: ۵۲۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵ 17 November 2017
به گزارش تابناک : محمد اسلامی در دیدار با امام جمعه بهشهر و جمعی از رؤسای این شهرستان اظهار کرد: ملت ما مردمی توانمند و کوشا هستند و ما به‌عنوان مسؤولان و زمامداران دولت باید وسایل توانمندسازی در جهت رشد و سعادت مردم را فراهم سازیم.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما آبادانی و سرافرازی مردم است، افزود: در حال حاضر شاهد عقب‌ماندگی بسیار زیادی هستیم که این موضوع بسیار تاسف‌ برانگیز و موجب سرشکستگی ماست و برای رهایی از این وضعیت اسف‍بار باید نگرش واحدی به موضوعات داشته باشیم و باید با این نگرش، یک انسجام فکری و رفتاری را در سطح استان پایه گذاری کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به عقب‌ماندگی و عدم پیشرفت در مازندران، بیان کرد: عدم انسجام، واگرایی و برخوردهای منطقه‌ای و کشمکش‌های انتصاب استاندار بومی و غیربومی از دلایل اصلی عدم پیشرفت و عقب‌ماندگی بشمار می‌آید.

این مسؤول بابیان اینکه دولت کار علمی کرده نه سیاسی، تصریح کرد: من حزبی و قومی نیستم بلکه سرباز انقلاب هستم و برا ین باورم این دولت با تحلیل اطلاعات علمی را که براساس واقعیت است عرضه می‌کند.

اسلامی اظهار کرد: دولت با انجام تحقیق براساس داده‌ها و اطلاعات واقعی به یک جمع‌بندی و تحلیل علمی دست یافت و به این نتیجه رسید که یکی از دلایل عقب‌ماندگی، انتخاب استاندار بومی است.

وی با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.

استاندار مازندران تاکید کرد:علت اصلی عدم سرمایه‌گذاری‌ها و نشدن‌ها وجود تنش‌های سیاسی و تنازعات است، یقینا منابع و سرمایه در تمامی استان‌ها وجود دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه دولت در حال حاضر منابعی ندارد، افزود: اینکه چه کسی زمام‌دار این دولت و کشور است تفاوتی ندارد اما باید بدانید که دولت در طی این دو سه سال با اسناد اوراق قرضه کشور را اداره می‌کند.

اسلامی بیان کرد: بر آنیم تا روش‌ها و سیاست‌هایی که مازندران را به این نقطه رساند را خوب شناسایی کنیم و دیگر از این رویه استفاده نکنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مازندران مملو از ضایعات زیست محیطی و اجتماعی هستیم، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین ضایعات اجتماعی بحث بیکاری است و بیکاری ناامیدی را به همراه دارد که این موضوع با سیاست‌های دولت در تضاد است چرا دولت با کار و تلاش به دنبال افزایش امید به زندگی در بین افراد و در سطح جامعه است.

استاندار مازندران با تاکید بر تشکیل طوفان فکری در استان بیان کرد: همه ما باید با راهبردهای ساده و شدنی برای آبادانی شهر و روستا تلاش کنیم و چهره فقر و محرومیت را از روستاها بزداییم.

این مسؤول با اشاره به اینکه حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی در قلب روستاهاست، گفت: امیدواریم با عملکرد درست مسؤولان و پیگیری‌ بر عملکردها امید و توانمندسازی در روستاها رشد یابد و معضلاتی چون جاده‌سازی و آب‌رسانی رفع شود.

اسلامی با اشاره به اینکه با شعار دادن کاری انجام نمی‌شود بلکه باید پای کار آمد، بیان کرد: در حوزه بو‌گردی و صنایع روستاها، کشاورزی و صنعت گردشگری باید تحولاتی اتفاق بیفتد تا شاهد توسعه بازار محصولات استان باشیم.

وی از اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و درب منازل در سطح استان خبر داد و گفت: تمامی فرمانداران مکلف به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا و درب منازل و پاک‌سازی محیط شهری خود هستند و با فرماندارانی که در حوزه شهرستانی انباشت زباله داشته باشند برخورد می‌شود.

استاندار مازندران افزود: دنیا از زباله با عنوان طلای کثیف یاد می‌کند اما سهم ما از زباله تنها منظر زشت و نامطبوع است که این مهم همت مسؤولان را می‌طلبد تا از این معضل طیست محیطی رهایی یابیم.

اسلامی به نقش تبلیغات در جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و گفت: برای جذب سرمایه‌گذار و معرفی ظرفیت‌هایی استان همچون مناطق ویژه اقتصادی بندر امیرآباد و نوشهر باید تبلیغات گسترده در اتوبان‌های تهران و استان‌های دیگر انجام شود.





منبع : بلاغ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار