معاون آموزشی دانشگاه بیرجند گفت:
معاون آموزشی دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاهی جامع در تراز عملکرد ملی و با مأموریت محوری توسعه آموزش، پژوهش و فناوری و کمک به رفع چالش های ملی قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۲۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ 06 November 2017

تابناک خراسان جنوبی: معاون آموزشی دانشگاه بیرجند در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان سطح و تراز این دانشگاه بیرجند را اینگونه تشریح کرد. 

دکتر ناصر ندا گفت: سطح بندی دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی دولتی کشور در اجرای سیاست ها و ضوابط اجرایی حاکم بر طرح آمایش آموزش عالی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی با بررسی حدود 120 مؤسسه و مرکز آموزش عالی انجام شده است.

وی افزود در سطح بندی اخیر دانشگاه ها در 4 سطح با تراز عملکرد بین المللی، ملی، منطقه ای و محلی و در دو دسته جامع و تخصصی دسته بندی شده اند.

معاون آموزشی دانشگاه بیرجند گفت: دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاهی جامع در تراز عملکرد ملی و با مأموریت محوری توسعه آموزش، پژوهش و فناوری و کمک به رفع چالش های ملی در ردیف دانشگاه هایی مانند ارومیه، الزهرا، بوعلی سینا، خوارزمی، رازی کرمانشاه، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز، کاشان، گیلان، مازندران و یزد اعلام شده است.

پیش از این دانشگاه بیرجند در رتبه بندی اعلام شده از سوی مؤسسه تایمز که در شهریورماه سال جاری منتشر شد توانست رتبه پانزدهم در بین 18 دانشگاه های کشور حائز رتبه در این  ارزیابی بین المللی باشد. موضوعی که افق پیشرفت این دانشگاه را مثبت نشان می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار